|
![]() |
# 1 |
משתמש - היכל התהילה
|
משוגע - בשאלה 4, ה II , זה תקין רק בתנאי ש b, הוא מספר שלם (integer)
[ככה אני כתבתי] ואני חושב שזה נכון, 4 לא הייתה קשה.. ממ.. עיצבן אותי שאלה 5, התבאסתי עליה.. עשיתי 6,7,10 .. =) היה טוב! אה.. וגם, לפי דעתי 40% מההצלחה של התרגיל הוא ההבנה שלו, יש תרגילים שהם יותר הבנת הנקרא מאשר ליישם אותם. |
![]() |
![]() |
# 2 |
חבר על
|
בשבילי היה קשה תרגיל 6 ותרגיל 5 כל השאר הלך סביר.
|
![]() |
![]() |
# 3 | |
הנהלת הפורום לשעבר
|
ציטוט:
אגב, הלא נכון בהחלט זה 3 (iii). והלא נכון השני (שאני סימנתי נכון, כי הוא יעבור קימפול) הוא 4 (iv). אבל בכלל, משרד החינוך יורידו לי כמעט את כל השאלה, כי לא כתבתי את הנכונים, כתבתי רק את הלא נכונים...והם קטנוניים תמיד.. לא נורא...זה מה יש. רותם, היה קל בטירוף. וכן יוצא 2. ו6 היה לי קל...לא יודע מה איתך. |
|
![]() |
![]() |
# 4 |
חבר וותיק
|
חח אם היה לך קל אז או שאתה באנדם מוזר או חכם בטירוף כי זה באמת היה קשה ושאלה 6 אם המקסימום היסתבכתי איתה.. איך פתרת את 6?.
__________________
גדוד 890 - כבוד ! Last edited by רותם; 10-05-07 at 15:21.. |
![]() |
![]() |
# 5 |
הנהלת הפורום לשעבר
|
אתה עושה count מסויים, שכל פעם עולה, ועושה תנאי שאם הטמפ' שווה לראשון אז הוא בודק אם זה המקסימום, אם כן אז מחליף בין המקסימום לcount הנוכחי...ואז מאפס את count וממשיך הלאה. זה אמור לעבוד.
|
![]() |
![]() |
# 6 | |
חבר וותיק
|
ציטוט:
לא חשבתי על זה עשיתי את זה בדרך אחרת.
__________________
גדוד 890 - כבוד ! |
|
![]() |
![]() |
# 7 | |
משתמש - היכל התהילה
|
ציטוט:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
חברים פעילים הצופים באשכול זה: 1 (0 חברים ו- 1 אורחים) | |
כלים לאשכול | |
תצורת הצגה | |
|
|