|
|
# 10 | |
|
חבר וותיק
|
ציטוט:
בכל מקרה, אם יש לך מהודרה מקורית של התוכנה, הכוללת קופסא (או אריזת פלסטיק תלוי במשווק) והמוצר הותקן ויש ברשותך OEM (המחשב שלי->מאפיינים) חוקי. והפעלת את המוצר באמצעות האינטרנט או הטלפון , תוכל פנות למרכז התמיכה של מיקרוספוט בטלפון 09-7625400 שם גם במקום יבדקו את המוצר שיש לך, באופן יותר מדויק ממה שאנו פה יכולים לבדוק ויגידו לך גם באופן מדויק יותר. ולשאלתך, אם ברשותך קופסת קרטון של המוצר. משמע שיש לך מוצר Retail (מוצר מלא) אתה יכול להתקין את המוצר על מחשב אחד בלבד. להסירו ולהתקין (עד חמישה מחשבים בלבד) בפעם הבאה. כלומר מקסימום ההתקנות, בסך הכול, שאתה יכול לעשות, אך לא יחד הוא חמש. אם ברשותך, שקית פלסטיק עם תקליטור ההפעלה. משמע שיש לך מוצר שOEM. מוצר זה יכול להיות מותקן אך ורק על לוח האם איתו היגע המחשב. בדרך כלל מערכת הפעלה מהסוג הזה מגיע עם מחשבי מותג. לא תוכל להתקין את המוצר על מחשב אחר. |
|
|
| חברים פעילים הצופים באשכול זה: 1 (0 חברים ו- 1 אורחים) | |
| כלים לאשכול | |
| תצורת הצגה | |
|
|