הרשם שאלות ותשובות רשימת חברים לוח שנה חיפוש הודעות מהיום סמן פורומים כנקראו

   
|!|

השב
 
כלים לאשכול תצורת הצגה
ישן 29-04-07, 17:59   # 1
דניאל
מנהל ראשי
 
מיני פרופיל
תאריך הצטרפות: Oct 2005
מיקום: ראשון לציון
גיל: 41
הודעות: 6,503
שלח הודעה באמצעות MSN אל דניאל

דניאל לא מחובר  

ציטוט:
נכתב במקור על ידי alex צפה בהודעה
אני לא אמרתי את זה מתוך משהו שלילי או חיובי. אמרתי עובדה, שהצדק לא שולט בפורום ונכון בשום מקום לא. אבל רוב האנשים שואפים לצדק לא מתוקף חוק אלא מתוקף היותם אנשים בשר ודם.
הרעיונות האלה של "הדלת פתוחה" מאוד רדודים דניאל, ולהגיד אותם במעמדך חבל, הייתי מצפה למישהו להגיד אפילו ממנהלים אחרים לא ממך. ברור לי, מאליו, שכל הקהילה לא תקום ותלך, ואתם תשארו עם האשכולות הנועלים שלכם, כי יותר ממחצית החברות מתפרסנות בזכות הוסטס, אתם מנצלים עובדה זו, כדי לענות בדרך שבא ענית לי ועמיתך לצוות ההנהלה שנתן פה תשובה ממש מתאימה למנהל.
ובכל מקרה, לגופו של עניין, הנושא הזה של הביקרות צריך להיות מטופל בדרך שונה, אם אתם לא מתכוונים לפקח על זה ברצינות תסגרו את הפורום הזה.
אני לא מאשים את הפורום הזה במה שקרה לאותו המשתמש אבל אני מאשים את הפורום הזה על כך שלא נתן לו להעביר את הביקרות כמו שהוא רצה (כמובן באמות מוסר המקובלות).אף אחד לא מבקש מכם לרודף אחרי כל אחד.
אני אתעלם מהחצי הראשון והלא רלוונטי של ההודעה שלך (זאת כמובן, מתוקף "מעמדי").

אי אפשר לרצות את כולם ומצד שני..פורום הוסטס הוא לא השוטר של העולם,
אתה באמת לא זוכר את "מלחמת העולם" שהיתה כאן לפני שנכנס חוק החברות?
המטרה של הפורום הוא לקבוע סטנדרט מסויים לפיו נוכל לקבוע האם ביקורת היא אמינה, האם המשתמש התבקש לכתוב את הביקורת, האם המשתמש הוא..באמת לקוח.

יש דברים שאנחנו יכולים לבדוק או לנסות לסנן (כמו מגבלת ה-30 הודעות לפני כתיבת ביקורת, לדוגמא - שעוזרת לסנן את אלו שמטרתם היחידה היא להכנס לפורום ו"ללכלך" על חברות אחרות) ויש דברים שהם פשוט מעבר ליכולת השיפוט שלנו (איך תקבע אם מישהו נשלח לרשום ביקורת? איך תקבע אמינות של ביקורת?).
דעתי? חוק החברות צריך להיות בצורה מוחלטת (ולא "חצי" כפי שהוא קיים היום), זו היתה דעתי גם בעבר.

אבל..
אלכס ידידי,
מה שאתה עושה כאן זה להיות ישראלי טיפוסי,
להתלונן על כל העולם, כמה שרע, כמה שה"ההנהלה" לא בסדר..
תמיד קל להיות הצד המבקר.

אבל אם אתה כל כך חכם, שתף אותנו בחוכמתך, ספר לנו..איך ניתן לעשות את הפורום עולם טוב יותר.
__________________
דניאל
דוא"ל:
dannyg@sPD.co.il

sPD Hosting בע"מ | אחסון אתרים | בלוג אחסון אתרים
טלפון להזמנות: 1-599-559977
  Reply With Quote
ישן 29-04-07, 19:57   # 2
alex
חבר וותיק
 
מיני פרופיל
תאריך הצטרפות: Oct 2005
מיקום: הרצליה
הודעות: 1,000
שלח הודעה באמצעות MSN אל alex

alex לא מחובר  

א. תחילה לקבוע באופן כללי את אמינות המשתמש על ידי דירוג איכות ההודעות שלו על ידי משתמשים אחרים (בפורמים אחרים, להלן "קארמה") זה עובד מצוין בפורמים אחרים, משתמשים מדרגים את ההודעות של משתמשים אחרים וככה נבנת האמינות של המשתמש.30 הודעות לא בודק כלום מלבד היכולת של הבנדאם להספאים, ראיתי פה משתמשים שנמצאים פחות ממני בפורום עם 1800 הודעות, כאשר כל הודעה שניה שלהם "יפה מאוד אחי" אכן דרך מצוינית להרוויח 30 הודעות, מסכים? (לראיה הודעה מספר 15 באשכול דלהלן).

ב. משתמשים ששולחים ביקורת בפורום "ביקרות והמלצות" חייבים להמציא אישור, שהם לקוחות החברה, על ידי הצגת אישור (חשבונית למשל?) לקוחות שנותנים ביקרות על חברות שאינן רשומות חייבות בהצגת אישור אחר, אין אישור או הוכחה כתובה אין ביקרות. חד וחלק.

ג. לחייב את המשתמשים, לפני שליחת הביקרות, לפנות בכתב להנהלת החברה עליה רוצה להתלונן. ולהציג את שרשרת ההתכתבויות שלהם ובכך למעשה להביא ראיה נוספת לביקרות של המשתמש. לא רצה המשתמש לנהוג כך? או שאין ברשותו מכתב תשובה מסודר מטעם החברה אזי אין ביקרות. אם החברה מסרבת להגיב יש לציין זאת.

ד. אחרי פרסום הביקרות בפורום , יש לתת למנהל החברה קודם כול להגיב ורק אחר כך לתת למשתמשים אחרים להתחיל לעשות בלאגן, לפי מה שנראה עכשיו בעל החברה האחרון שיודע מהביקרות וחבל. לא רוצה המנהל להגיב, לנעול את ההודעה ולאסור תגובות של משתמשים אחרים.

יש להפוך את הפורום "ביקרות" למשהו שלא פתוח לדיון או הצעות. אלא כתיבת רשמים ודעות.

בהצלחה.
  Reply With Quote
השב

חברים פעילים הצופים באשכול זה: 1 (0 חברים ו- 1 אורחים)
 

כלים לאשכול
תצורת הצגה

חוקי פירסום
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is מופעל
סמיילים הם מופעל
[IMG] קוד מופעל
קוד HTML מכובה

קפיצה לפורום


כל הזמנים הם GMT +2. הזמן כעת הוא 00:01.

מופעל באמצעות VBulletin גרסה 3.8.6
כל הזכויות שמורות ©
כל הזכויות שמורות לסולל יבוא ורשתות (1997) בע"מ