|
|
|
|
# 1 | |
|
מנהל ראשי
|
ציטוט:
אי אפשר לרצות את כולם ומצד שני..פורום הוסטס הוא לא השוטר של העולם, אתה באמת לא זוכר את "מלחמת העולם" שהיתה כאן לפני שנכנס חוק החברות? המטרה של הפורום הוא לקבוע סטנדרט מסויים לפיו נוכל לקבוע האם ביקורת היא אמינה, האם המשתמש התבקש לכתוב את הביקורת, האם המשתמש הוא..באמת לקוח. יש דברים שאנחנו יכולים לבדוק או לנסות לסנן (כמו מגבלת ה-30 הודעות לפני כתיבת ביקורת, לדוגמא - שעוזרת לסנן את אלו שמטרתם היחידה היא להכנס לפורום ו"ללכלך" על חברות אחרות) ויש דברים שהם פשוט מעבר ליכולת השיפוט שלנו (איך תקבע אם מישהו נשלח לרשום ביקורת? איך תקבע אמינות של ביקורת?). דעתי? חוק החברות צריך להיות בצורה מוחלטת (ולא "חצי" כפי שהוא קיים היום), זו היתה דעתי גם בעבר. אבל.. אלכס ידידי, מה שאתה עושה כאן זה להיות ישראלי טיפוסי, להתלונן על כל העולם, כמה שרע, כמה שה"ההנהלה" לא בסדר.. תמיד קל להיות הצד המבקר. אבל אם אתה כל כך חכם, שתף אותנו בחוכמתך, ספר לנו..איך ניתן לעשות את הפורום עולם טוב יותר. |
|
|
|
|
# 2 |
|
חבר וותיק
|
א. תחילה לקבוע באופן כללי את אמינות המשתמש על ידי דירוג איכות ההודעות שלו על ידי משתמשים אחרים (בפורמים אחרים, להלן "קארמה") זה עובד מצוין בפורמים אחרים, משתמשים מדרגים את ההודעות של משתמשים אחרים וככה נבנת האמינות של המשתמש.30 הודעות לא בודק כלום מלבד היכולת של הבנדאם להספאים, ראיתי פה משתמשים שנמצאים פחות ממני בפורום עם 1800 הודעות, כאשר כל הודעה שניה שלהם "יפה מאוד אחי" אכן דרך מצוינית להרוויח 30 הודעות, מסכים? (לראיה הודעה מספר 15 באשכול דלהלן).
ב. משתמשים ששולחים ביקורת בפורום "ביקרות והמלצות" חייבים להמציא אישור, שהם לקוחות החברה, על ידי הצגת אישור (חשבונית למשל?) לקוחות שנותנים ביקרות על חברות שאינן רשומות חייבות בהצגת אישור אחר, אין אישור או הוכחה כתובה אין ביקרות. חד וחלק. ג. לחייב את המשתמשים, לפני שליחת הביקרות, לפנות בכתב להנהלת החברה עליה רוצה להתלונן. ולהציג את שרשרת ההתכתבויות שלהם ובכך למעשה להביא ראיה נוספת לביקרות של המשתמש. לא רצה המשתמש לנהוג כך? או שאין ברשותו מכתב תשובה מסודר מטעם החברה אזי אין ביקרות. אם החברה מסרבת להגיב יש לציין זאת. ד. אחרי פרסום הביקרות בפורום , יש לתת למנהל החברה קודם כול להגיב ורק אחר כך לתת למשתמשים אחרים להתחיל לעשות בלאגן, לפי מה שנראה עכשיו בעל החברה האחרון שיודע מהביקרות וחבל. לא רוצה המנהל להגיב, לנעול את ההודעה ולאסור תגובות של משתמשים אחרים. יש להפוך את הפורום "ביקרות" למשהו שלא פתוח לדיון או הצעות. אלא כתיבת רשמים ודעות. בהצלחה. |
|
![]() |
| חברים פעילים הצופים באשכול זה: 1 (0 חברים ו- 1 אורחים) | |
| כלים לאשכול | |
| תצורת הצגה | |
|
|