|
|
|
|
# 1 | |
|
חבר מתקדם
|
ציטוט:
אני עכשיו כיתה ט עולה ל י'. הם אמרו שהם יסבירו לנו קצת על הנושא אבל אני רוצה לשמוע קצת ממי שעשה את המגמה הזו ואם זה כדי בסוף. |
|
|
|
|
# 2 |
|
האקרפיטבול הנוסטלגי, 2003
|
שמע אני עשיתי יחידת "מתנה" במדעי הטכנולוגיה, נשמע מסובך אבל זה חובר של 50 עמודים עם דברים ממש פשוטים - פשוט יחידת מתנה.
תחפש קצת מידע על התחום אם זה אותו דבר לך על זה
__________________
![]() |
|
|
|
# 3 |
|
A Al Alm Almo Almog!
תודה על תרומתך! |
אם אתה אוהב את הנושא הזה אז לך עליו.
אל תלך למשהו שאתה לא מתחבר אליו. כמובן שהנושא הזה הוא תיכנות וכל מה שסובב סביבו. |
|
![]() |
| חברים פעילים הצופים באשכול זה: 1 (0 חברים ו- 1 אורחים) | |
| כלים לאשכול | |
| תצורת הצגה | |
|
|