![]() |
# 19 | |
משתמש - היכל התהילה
|
ציטוט:
דור, אנחנו מכירים דיי הרבה זמן, אני אומר לך זה לא מכובד לרשום בפורום "התנצלות ללקוחות". אם כבר, אפשר להכין דואר אלק' כללי, ולשלוח לכל הלקוחות. ואז אפשר לסדר SMS יפה שיודיע ללקוחות על קבלת דואר אלק' מפורט שיסביר להם בנפרד מה הבעיה ועל הפיתרון. ככה, כמו שאתם עשיתם, סליחה על הביטוי אבל אתם מתהגים כמו מטומטמים, אם לא היה לי איכפת לא הייתי אומר כלום. ממליץ לך לעשות משהו דומה למה שאני אמרתי, או להתקשר לכל לקוח להודיע לו על הנפילה ועל הפיתרון, אבל זה לוקח דיי הרבה זמן שלא לדבר על תשלום לשיחות, דיי מיותר לדעתי. בהצלחה יבגני |
|
חברים פעילים הצופים באשכול זה: 1 (0 חברים ו- 1 אורחים) | |
כלים לאשכול | |
תצורת הצגה | |
|
|