![]() |
# 3 | |
אקס מנהל
|
ציטוט:
הם חושבים:"לא נתתי ללקוח את מה שהוא רצה? מקסימום נביא פיצוי והוא ישתוק". צריכים באמת לשנות פה את התפיסה של בעלי העסק כלפי לקוחות מפני שבאמת לפי מה שזה נראה לא פוחדים לאבד לקוחות, ממש לא אכפת להם (לבעלי העסק). חברה, תזכרו שחוץ מזה שאתם נוסעים לחווה לטפל בשרת מידי פעם, יש לכם גם לקוחות על הראש, זה העניין של העסק. צריכים לדאוג שהכל יהיה טיפ טופ, הן מבחינת תחזוק וזמינות השרת והן מבחינת הזמינות והשירות ללקוח. אחרת אין מקום לעסק שלכם במדינת ישראל. זה שאתם נותנים מחירים כמו שאמרו פה פעם באיזה נושא: "כפול שני ארטיקים באוטו גלידה" ואז אתם אומרים לעצמכם: "רגע, מה הוא בעצם משלם לי? מה אני מרויח ממנו?" ואז אתם מרגיעים את עצמכם עם המחשבה שהוא שילם קצת ואתם לא חייבים לו תמיכה. אז בואו ואני אחדש לכם, כל עוד הוא לקוח שלכם והוא משלם לכם, אתם מחוייבים להביא לו תמיכה של 1000$ אם צריך. שורה תחתונה: לקוח אמור לקבל את מה שהוא שילם עבורו ולא כל מיני פיצויים או תחליפים או לא יודע מה... אם אתה - בעל העסק, מרגיש שאינך יכול לספק את השירות שהלקוח ביקש ממך, תהיה נחמד והחזר לו את הכסף עד האגורה האחרונה. דימה. Last edited by Dima; 27-10-05 at 18:29.. |
|
חברים פעילים הצופים באשכול זה: 1 (0 חברים ו- 1 אורחים) | |
כלים לאשכול | |
תצורת הצגה | |
|
|