|
![]() |
# 1 | |
אחראי פורום
|
ציטוט:
בכללי? רגיל לעסק שהיה עושה לי תרגיל כזה, הייתי מחזיר כפליים, אך רמה זו היא לא לי ואני לעומת אחרים אדם שמכבד את עצמו ואת העסק שלו, ראו את האשכול כסגור, את מה שאני ואורי רצינו להעביר, העברנו עכשיו השאלה אם אתם הבנתם מה קרה פה. אציין, הלקוח עצמו לא עזב אותנו, פשוט רצינו ליידע את אחרים במתרחש "מאחורי המסך". המשך יום נעים ושבוע טוב לכולם!.
__________________
אתר העסק ושירותיו: אחסון אתרים מקצועיים, שרת רדיו איכותי וגם ריסלר שרתי משחק מהיר. אי-מייל: admin at freshserv.net. |
|
![]() |
# 2 | |
חבר פורום
|
ציטוט:
כנראה שעדיין לא הבנת , שבתחרות כמו שבתחרות , לא תמיד הכול נקי ולא תמיד הכול מכיל כבוד למתחרים שלך. לפי דעתי , מי שלא יודע להתחרות - לא יודע להיות איש עסקים . אני עצמי עבדתי בחברה שהפעילה מוקד עבור חברת תקשורת גדולה ומה שהיה עלינו לעשות זה להתקשר ללקוחות של חברת תקשורת מתחרה ולהציע להם חבילות. הפואנטה הייתה לפרט להם למה חברת התקשורת שבה עבדתי היא טובה ולנסות לשכנע אותם לעבור . אותה חברת תקשורת אפילו רצתה להשתתף בעלות ההתנתקות מחברת התקשורת השנייה .. זה לגיטימי , זה חוקי , זה לא נואש וזה אפילו נדרש בתחרות . אז תפסיקו ליבב ולילל , אם לא מתאים לכם - תפרשו . בתחרות כמו מתחרות יש מנצחים ויש מפסידים ולא תמיד מנצחים . |
|
![]() |
חברים פעילים הצופים באשכול זה: 1 (0 חברים ו- 1 אורחים) | |
כלים לאשכול | |
תצורת הצגה | |
|
|