הרשם שאלות ותשובות רשימת חברים לוח שנה חיפוש הודעות מהיום סמן פורומים כנקראו

   
|!|

סגור את ההודעה
 
כלים לאשכול תצורת הצגה
ישן 26-07-06, 01:57   # 1
PsyX
חבר מתקדם
 
מיני פרופיל
תאריך הצטרפות: May 2006
גיל: 36
הודעות: 391

PsyX לא מחובר  

נפלתם על החברה חזק
שוב זה לא אשמתם.
היה תקנון / חוזה אישרתם לזה חתמתם על זה.

יפה? נכון.

זהו זה בעיה שלכם שלא הורדתם גיבויים.

עידן,
.
 
ישן 26-07-06, 03:28   # 2
StewieG
חבר בקהילה
 
מיני פרופיל
תאריך הצטרפות: Nov 2005
הודעות: 155

StewieG לא מחובר  

כמה דברים שמפריעים לי..
1. ניסיתי היום לפנות לנציג החברה, והתגובה שקיבלתי היתה נורא מעליבה, במקום לענות לי כמו בנאדם כל מה שיכל זה לתת לי קישור לאשכול כאן ולצטט דברים שנאמרו. לא ציפיתי לזה, בייחוד אחרי היחס המצוין שקיבלתי מיוסי בתקופה הארוכה שאני מאוחסן אצלם.
2. אמרתם שחתמנו על חוזה (הלקוחות)? אישית - לא חתמתי על שום דבר עד היום. אני מאוחסן בחברה מהתקופה שהיא היתה מג'יק הוסט עוד לפני כל האיחודים וכל העניינים, ומה שעשיתם ביניכם ממש לא מעניין אותי. כשהתחלתי את ההתקשרות הובטחו לי תנאים מסוימים, ובוצעה הרעה בהם בלי שאפילו יודעתי על כך. הובטח לי שיש שרת גיבוי נפרד, ולמעשה, לפני חודשיים בערך התכוונתי לעזוב, והסיבה היחידה שלא עזבתי היתה הבטחות על אפטיים שישתפר עכשיו כי מביאים שרת גיבוי נוסף למקרים של נפילות, והבטיחו והבטיחו.. ובסופו של דבר? ברגע האמת - הכל קורס. זה מאכזב אותי מאוד, באמת שציפיתי ליותר מחברה שמתיימרת להיות מקצועית.
3. הטענות המגוחכות של נציגי החברה ש"הייתם צריכים לגבות" הן טענות שברור לחלוטין שהן חסרות שחר, שהרי אדם לא יכול לדעת מתי כזה דבר עשוי לקרות (לא שאתם יכולתם לדעת, אבל הגיבוי שהובטח לא היה.) מלבד העובדה שאתרים חיים ומתקיימים כל הזמן, באתרי פורומים במיוחד, אם גיביתי ב10 בבוקר, ב11 כבר יופיעו לי עוד כמה תרדים שיעלמו בהחזרת הגיבוי..
אבל החלב כבר נשפך, ולא נותר אלא לקוות שתוכלו לחלוב מהפרה ממש את אותו החלב, כי אני רוצה את החלב מהפרה שלי, לא רוצה מעז.
4. הפיצויים שאתם מציעים הם פתטיים. עדיף היה אם לא הייתם מציעים אותם בכלל. הצורה בה אתם מתמודדים עם המצב פוגעת מאוד בשם של החברה שלכם. לא נפילת השרת היא שתפיל אתכם, אלא היחס המזלזל ללקוחות לאחריה, וחוסר הסבלנות (סבלנות שדווקא ממש אפיינה אתכם עד לאחרונה).

אם לא הייתי נכנס מיוזמתי להוסטס, עד עכשיו לא הייתי יודע מה קרה. היה נחמד אם נציגי החברה היו דואגים לפחות ליידע אישית את הלקוחות מה קורה, ולא תחת פורום שמנוהל על ידי ילדים שמוחקים לי הודעה ונותנים לי אזהרה על שטיחת טענותיי. (ואל תלמדו אותי על לנהל פורומים, אני עושה את זה באתרים גדולים מאוד בארץ כבר יותר מ6 שנים)

וכן, בשורה התחתונה, אם היה מדבר איתי נציג החברה לפחות בנחמדות, ומסביר לי את הכל בצורה ראויה, זה היה הרבה יותר נסלח. אבל כפי שאמרתי, יש דרך לטפל בעניין, ואתם, חברים, חרבנתם במכנסיים ברגע האמת שלכם. (וסליחה על הבוטות, אבל זה די נדרש כדי להעיר אתכם לעניין)
 
סגור את ההודעה

חברים פעילים הצופים באשכול זה: 1 (0 חברים ו- 1 אורחים)
 

כלים לאשכול
תצורת הצגה

חוקי פירסום
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is מופעל
סמיילים הם מופעל
[IMG] קוד מופעל
קוד HTML מכובה

קפיצה לפורום


כל הזמנים הם GMT +2. הזמן כעת הוא 09:34.

מופעל באמצעות VBulletin גרסה 3.8.6
כל הזכויות שמורות ©
כל הזכויות שמורות לסולל יבוא ורשתות (1997) בע"מ