|
![]() |
# 1 | |
אחראי פורום
|
ציטוט:
![]() 1. הדוגמא שלי - תראה לי עסק גדול (בין אם זה הוט, YES או לא משנה מה) שלא רודף אחרי הלקוחות ואף מביא נציג שירות עד הבית ללא תשלום על מנת שיציג את כל ה"מיוחד" שבשירות שלו. כמובן, ביחס של 1:1 באיסיקיו, מסן, מייל זה יותר טוב...אבל לא לכל אחד יש כוח. 2. "לא יעזור לכלום" - מספיק שאחד יבין משהו מכל המלל אשר נמצא בפוסט הזה..הנה הרווחנו לא? לתשומת ליבך ![]() ![]()
__________________
אתר העסק ושירותיו: אחסון אתרים מקצועיים, שרת רדיו איכותי וגם ריסלר שרתי משחק מהיר. אי-מייל: admin at freshserv.net. |
|
חברים פעילים הצופים באשכול זה: 1 (0 חברים ו- 1 אורחים) | |
כלים לאשכול | |
תצורת הצגה | |
|
|