|
![]() |
# 1 |
עסק רשום
|
כי כמו כל דבר בחיים
את הדברים הרעים זוכרים את הטובים שוכחים ואם מישהו רשם משהו ברגע של עצבים שזה אשמתו לגמרי והוא מתחרט אחרי שעתים שלוש יום הוא מבין את הטעות שלו אני חושב שצריך לתת לו את האופציה אתה לא יכול לשלוט על המחשבות של אנשים מדובר כאן על חברות עסק יכול ליפול בגלל השטויות האלה רוב האנשים שמפרסמים כאן ביקורת לא מפרסמים אותה בתור ביקורת בונה תסתכל בפורום ותיראה בעצמך |
![]() |
# 2 | |
עסק רשום [?]
|
ציטוט:
2. אני לא שולט על המחשבות של אנשים, ואני מדגיש שזה ממש לא קשור אליך, אבל יש מקרים שאני נתקלתי עם עסקים אחרים שממש דרשו ממני ל"הסיר את הביקורת הרעה" כי הם לא רוצים שיראו שיש להם בעיות תקשורת עם משתמשים שונים. זה כמובן פסול לפי דעתי. 3. אני בהחלט מבין את הבעיה של הביקורות, ואני פתוח לשמוע דרך איך להפוך את המנגנון הזה ליעיל יותר - בצורה כזאת שם באמת יש בעיה, אפשר ויהיה לגיטימי להתלונן עליה ולא למחוק אותה בגלל לחצים של החברות שקיבלו ביקורת לא נעימה (וכמו שאמרתי, נוכחתי בזה ממש מעסקים שכבר לא איתנו בפורום). 4. האם שעתיים שלוש זה החלון שבו משתמש כבר נרגע ויכול להחליט שזה בעצם "אופס.. סתם שפכתי עצבים" או שתקופה יותר ארוכה כמו 8 שעות היא זמן מספק? אני שואל את השאלה הזאת לא סתם. למה? כי לי אין את התשובה לזה. אני בעד לשמוע רעיונות איך לתת מענה לכזה מצב. איך אפשר לשמור שהפורום ישאר תקין מבחינת אמינות וכל הביקורות לא יהפכו להיות רק "הכול תמיד טוב ומצטער שאמרתי משהו" מה שימסמס את הערך של הביקרות האלו לגמרי. 5. אנשים רוצים להתחרט - אוקיי.. בוא נעשה על זה דיון, ונחליט החלטה שתאפשר לפורום להשאר אמיתי ולא מזוייף - ואשמח לשמוע רעיונות על איך לסגנן את החוק הזה אחרת מהיום. והחוק כמובן הוא מחייב, כך שלא יהיו מקרים יוצאים מהכלל של "חוץ ממני". צריך חלון של זמן התחרטות? אוקיי. בוא נחליט מהו. אבל מה קורה אם התפתח אשכול בין 3 דפים ויש דיון שלם עליו? מה לעשות אז? סתם למחוק את האשכול? זה לא נראה לי נכון. לנעול אותו? זה מה שיש לנו עכשיו. אני רוצה לשמוע רעיונות שיוכלו לעזור לנו פה. 6. אם אחרי יום, פותח האשכול עדיין מרגיש שהמקרה אמיתי. זה מספיק זמן מחשבה/התחרטות? אז זה כבר עניין של יותר מכמה שעות. 7. אם משתמש מגיע לרגע שהוא החליט שהוא מתחרט. שניתן לו להתחרט כל פעם שהוא כותב ביקורת? אולי זה משתמש שרוצה להגיד משהו אבל מפחידים אותו? איך נשמור על כך שהוא לא יתפתה לקבל "פיצוי כדי שישנה את הביקורת"? כל אלו הם רק שאלות פתיחה וצריך לעשות על זה דיון משמעותי וברור כדי שנכסה את כל המקרים האלו ולא נעמוד בפני שוקת שבורה של "אוקיי.. אז תמיד יש רק ביקורות שנגמרות בטוב". אני מאד רציני שאני מעוניין לשמוע רעיונות איך לנסח את החוק הזה יותר טוב ואני אשמח לשמוע ניסוחים שונים שיוכלו להביא לנו מצב יותר נוח.
__________________
-אלון ![]() סולל יבוא ורשתות (1997) בע"מ מפעילת שב.קום - שירותי אחסון אתרים מאובטחים טל: 03-6421228 http://shev.com |
|
חברים פעילים הצופים באשכול זה: 1 (0 חברים ו- 1 אורחים) | |
כלים לאשכול | |
תצורת הצגה | |
|
|