|
![]() |
# 1 |
הוסטסניון
|
בעיקרון הם לא מחוייבים לתמיכה 24/7 בתוכנות מסרים . (טלפון מחוייב תמיכה שהם מתחייבים) .
בכל מקרה לגביי העסק לייט סרב - אתה יוצא פה ממש ממש ממש לא בסדר ועם כל הכבוד אין לך שום זכות שלא להחזיר ללקוח שאינו מרוצה את כספו חזרה . אם זה הייתי אני ? הייתי פונה להורים שלך ישירות (אני חושב שלא עברת את ה18) . בכל מקרה לפי דעתי סיימו את העיניין יפה - תחזיר לו את הכסף שלו ותרגיעו את הרוחות . זה שהוא "מאיים" או "מקלל" או כל דבר אחר לא נותן לך את האפשרות להחזיק את כספו אצלך . שבוע טוב וחג שמח . בברכה , מאור . |
![]() |
# 2 | |
חבר חדש
|
ציטוט:
|
|
![]() |
# 3 | |
הוסטסניון
|
ציטוט:
אם הלקוח דורש החזר כספי ובאמת שלא עבר מעל לתגיד שבוע יש לו את האפשרות לבקש את כספו בחזרה . ולהגיד לך את האמת ? כשאני רואה איך שאתה מתייחס אליו על גביי הפורום ? לא הייתי רוצה להישאר אצלך גם חצי שניה . זה לקוח - דבר אליו כאל לקוח . אני אישית עם הלקוחות שלי לא מדבר רציני והכל אבל אני לא מקלל אותם או יורד עליהם ![]() אני אישית הייתי בכל זאת פונה להורים שלך ורואה מה יש להם להגיד . אני מאמין שהם יחזירו את הכסף בלי הרבה בלאגן הריי זה סה"כ כמה שקלים לא משהו רציני שיעשה אותך עשיר יותר - עדיף לך להיות בנאדם טוב עם 20 שקל פחות מאשר לצאת ראש בראש עם לקוח שלא נהנה אצלך ובשביל מה ? בשביל 20 שקל מסכנים . זה לא מה שיעשה לך את החודש . בכל מקרה חג שמח ושבוע מעולה אני סיימתי עם התגובות פה . בברכה , מאור . |
|
חברים פעילים הצופים באשכול זה: 1 (0 חברים ו- 1 אורחים) | |
כלים לאשכול | |
תצורת הצגה | |
|
|