|
|
# 14 |
|
חבר וותיק
|
אני לא יודע מה אתה או חברים שלך אוהבים לעשות.
אבל את הרעיון שאני יתן לך הרבה אוהבים. קנה להם(240 שקלים את כול הסידרה או 65 שקלים רק לדיסק אחד) את אסקימו לימון. יש שם הכול ובעיקר קומדיה. |
|
| חברים פעילים הצופים באשכול זה: 1 (0 חברים ו- 1 אורחים) | |
| כלים לאשכול | |
| תצורת הצגה | |
|
|