|
|
|
|
# 1 | |
|
חבר וותיק
|
ציטוט:
חחחח סתם. אולי פעם אחת תגיד את השם שלך שאני לא יצטרך לכתוב פקטור חחח? אגב- הפועל תל אביב עלו כבר הם נצחו את אשדוד. ומכבי תל אביב.......... עלו אם ההרכב הכי חזק שלהם. וזאת קבוצה עוד שהתמודדה על פני חודשים על אליפות ודאבל חחח. נימני רוסו וברקוביץ'. |
|
|
|
|
# 2 | |
|
משתמש - היכל התהילה
|
ציטוט:
אבל רציני ... פרננדז קרוב לעוף . הוא לא יודע מיזה גאידמק ... |
|
|
|
|
# 3 | |
|
חבר וותיק
|
ציטוט:
אני לא רוצה לחשוב ביכלל מה היה אם ביתר היו משחקים נגד עכו ומספידים לה כמו שמכבתי תל-אביב הפסידו. |
|
|
![]() |
| חברים פעילים הצופים באשכול זה: 1 (0 חברים ו- 1 אורחים) | |
| כלים לאשכול | |
| תצורת הצגה | |
|
|