|
![]() |
# 1 | |
עסק רשום [?]
|
נכתב במקור על ידי Eswds
האמת בלי שום קשר לאזהרה אני מבין תבן אדם רוב המנהלים שיש עכשיו הם לא מבינים כלוטם בניהול וממש אבל ממש מתלהבים מהאזהרות ומחפשים סיבה המנהל שנתן לך עכשיו אזהרה יכל פשוט להגיד לך "קרא חוקים פעם הבא תקבל אזהרה" אבל הוא לא עשה את זה הוא התלהב מזה שהוא לחץ על הניק שלך ניפתחו לו אפשרויות ראה תאזהרה לחץ והופה יש לך אזהרה ואז הוא אמר לעצמו "וואי איזה כיף נתתי אזהרה" חלק פה חושבים שאני מדבר שטויות אבל תאמינו לי אני יודע מה אני מדבר אין להם ניסיון בגרוש. בקיצור אלון מילה אחת יש לי להגיד לך, עשית טעות גדולה שבחרת תמנהלים האלה טוב נו יצא לי 6 מילים העיקר הכוונה. ציטוט:
אני אגיד לך מה עכשיו: אני לא מכיר אותך. אין לי מושג מה המוצא שלך (אוקיי. אחרי שפרסמת שאתה ממוצא רוסי אז אני כן יודע). תסלח לי שאתה מוציא דברים מהקשרם ומנסה בכוח לערבב שני נושאים שלא קשורים. אתה מנסה להכניס גזענות והערות על רקע מוצא בפורום ולא משנה שאתה "כאילו" היוצא הנפסד מההערות האלו. קיבלת אזהרה על פרסום במקום לא נכון. איפה הצד ה"רוסי" פה? מאיפה זה בא לך? אתה מתבקש יותר לא לציין שאתה ממוצא כזה או אחר כיוון שזה לא מעניין אותי או את אף אחד מהמנהלים או המשמתמשים פה. אם אתה מחפש להכיר משתמשים על בסיס מוצא, אתה נמצא בפורום הלא נכון. ועכשיו תגובה לEswds: התפקיד של האזהרות הוא פשוט להזהיר. אחרי 3 אזהרות, סביר להניח שתמצא את עצמך בבאן לשלושה ימים. אין למנהלים פה שום "קטע של התלהבות" עם הכפתור של האזהרות. יש להם עבודה לעשות, והם עושים אותה לפי מה שכתוב בחוקים. אם אתה מנסה ל"קעקע" את החוקים ולבטל אותם או לזלזל בחוקים, תמצא את עצמך עם יותר אזהרות. אם אתה לא רוצה לפרסם הודעות בהתאם לחוקים, אתה לא חייב לפרסם הודעות. אבל אם אתה מעוניין להשתתף בדיונים שבפורום, אתה מתבקש להתנהג כמו כולם ללא יוצא מהכלל. האם היית מעדיף שמנהל כזה או אחר יחליט פתאום לעשות עליך באן כיוון ש"ככה בא לו"? סתם בלי סיבה? אולי בגלל שהוא רק "חשב שאתה מפריע" ואולי הוא התבלבל עם משתמש אחר? המערכת סופרת את הנקודות בצורה אוטומטית. המנהלים לא מסתכלים על מתי המערכת תבעט אותך החוצה, היא תעשה את זה כבר לבד. אבל מה שמנהלים כן עושים, זה מסתכלים בהסטוריה שלך ורואים אם הם עצמם כבר רשמו לך נקודה בעבר. ולגבי בחירת המנהלים, אני דווקא חושב שהמנהלים עושים עבודה טובה מאד. מה שאתה לא מבין, זה שאני לא רוצה מנהלים לנצח. אני רוצה שגם משתמשים קטנים שלא מכירים את הניהול, יצטרפו לצוות המנהלים. לכולם יש את האפשרות להיות מנהלים וללמוד את הדרך לנהל. אני לא מנציח אף אחד בתור "מנהל לכל החיים". גם אם הוא עשה עבודה נפלאה בעבר, יש מקום להכניס מנהלים חדשים שבעבר לא היו מוכרים. אתה לא תרצה להיות פעם מנהל? לפי מה שאתה מבקש שיקרה... לא יהיו מנהלים חדשים אף פעם. וכמו שמשתמשים עושים טעויות, גם מנהלים עושים טעויות. לכן מערכת האזהרות מאפשרת לנו לתקן את זה ולראות אם המנהל שגה במתן האזהרה. זה גם מאפשר למשתמש להגיב. קצת קשה להגיב אם בפעם הראשונה שעברת על החוק, המנהל עשה לך באן. אם אתה ב'באן', אתה נעול בחוץ בלי שום אפשרות לערער. המערכת הזאת שומרת עליך ועוזרת לנו. ייתרה מזאת, האזהרות,.. נעלמות עם הזמן בצורה אוטומטית. אם לא תהיה סיבה לתת לך אזהרה... הפרופיל שלך יהיה ריק מהודעות ואזהרות אחרי 30 יום. ומשפט אחרון לגבי המשתמש שפתח את האשכול הזה. אני פשוט מקווה שלא תקבל יותר אזהרות. כל הדיון שהיה פה, הוא לא לחינם. והשיחה פה נועדה להסביר לך למה האזהרות ישארו במקומם. -אלון. |
|
![]() |
![]() |
# 2 | |
חבר על
|
ציטוט:
ולהיות מנהל פה אני לא הכי מתלהב מזה אני פשוט אוהב סדר ומה שיש בפורום שלך אלון זה ההפך מסדר אני חושב שהיית צריך להשאיר את המנהלים הקודמים שהיו אבל אתה רוצה לתת לכולם הזדמנות וממש לא איכפת לי שיהיו צוות מנהלים לנצח העיקר שייה כיף, סדר, וכבוד אחד לשני. אבל זה אני כבר ישאיר לך לטפל. בכל מיקרה אלון באמת אבל באמת מכל הלב שיהיה לך בהצלחה אם הפורום אבל תשים לב שהוא עוד חדש ויש תלונות על המנהלים וזה לא תלונה אחת וזה כבר אומר משהו.
__________________
פעם היה עסק ![]() |
|
![]() |
![]() |
# 3 | |
עסק רשום [?]
|
ציטוט:
אם יש לך אישית תלונה על מנהל ספציפי, שלח לי הודעה פרטית. אם אין לך תלונה ספציפית, ואתה רק רוצה "לעזור לחבר", אז אני כבר אומר לך: אל תעזור. כל חבר שיש לו תלונה על משהו פה בפורום, יכול לשלוח לי ישירות הודעה פרטית. אני מגיב על כל הודעה שנשלחת לי. אם אתה חושב שמישהו רצה להגיד משהו.. אז אני אגיד לך ישר: זה נדמה לך ואל תבלבל את העובדות עם "נדמה לי" ו"אני חושב שיש עוד כמוני". עד עכשיו ראיתי הרבה משתמשים שיש להם בעיה עם חוקים. לא בעיה עם מנהלים. לכל מי שיש בעיה עם איזה מנהל, יכול לשלוח לי הודעה פרטית. יש פה הרבה מאד משתמשים שפנו אלי בעניינים שונים וכולם קיבלו תשובה. אף אחד מהם לא התלונן על יחס של מנהלים. התלונות היו בסגנון של: "פרסמתי הודעה X במקום לא נכון וקיבלתי אזהרה". אני לא רואה שום דבר בעייתי עם קבלת האזהרה. מה משתמשים מעדיפים? ישר שניתן להם "באן"? בשביל זה אנחנו מזהירים קודם. שוב, לא קיבלתי תלונות על מנהלים, אז אם יש לך תלונה על איזה מנהל, שלח לי בפרטי. מאחר וציינת ש"יש תלונות על מנהלים" אני אשמח שתראה לי תלונה אחת על מנהל. -אלון. |
|
![]() |
![]() |
חברים פעילים הצופים באשכול זה: 1 (0 חברים ו- 1 אורחים) | |
כלים לאשכול | |
תצורת הצגה | |
|
|