הרשם שאלות ותשובות רשימת חברים לוח שנה חיפוש הודעות מהיום סמן פורומים כנקראו

   
|!|

 
 
כלים לאשכול תצורת הצגה
Prev הודעה קודמת   הודעה הבאה Next
ישן 13-12-05, 11:21   # 25
Extreme-Serv
חסום
 
מיני פרופיל
תאריך הצטרפות: Oct 2005
מיקום: ראשון לציון
הודעות: 1,650

Extreme-Serv לא מחובר  

ציטוט:
נכתב במקור על ידי Alon.R
דבר אחד אני לא מבין מכל הויכוח הזה.
ליאור, למה לעזעזל הוא צריך להתקשר אליך כל זמן שהחברה שלך נכשלת בלספק שרת משחק איכותי?
שוב , בפעם החמישית ,

איך אני בדיוק אדע שיש לו בעיה בשרת המשחק או הוא לא מחייג אליי ?

אני מרגיש שאני טוחן את האשכול ואתם לא מבינים למה אני מתכון בעצם .

תחשבו שאתם יודעים שהשרת עובד מצויין , אתם רואים אותו אונליין ועובדים כרגיל .

אבל מה ? הלקוח לא מדווח לכם על התקלה אתם פותחים את האקספלורר בכתובת הזו ורואים ביקורת שכזו .

מה אני אמור לעשות בדיוק אם לא קיבלתי דיווח על התקלה ?

ואל תגידו לי על העצלנות להיכנס לאיי סי קיו כי אני בדרך כלל לא נכנס לשם ..
מלבד זאת , שהתמיכהבאיי סי קיו לא מצויינת באתר בכלל וגם לא התחייבתי לתמוך שם .
אל תגידו לי שאני ילד קטן , כי מי שמתעצל לשלוח אפילו E-MAIL או להרים צילצול ולבזבז עליי 10 אגורות בשביל לדווח שיש לו תקלה כבר לא אחראי .
 
 

חברים פעילים הצופים באשכול זה: 1 (0 חברים ו- 1 אורחים)
 

כלים לאשכול
תצורת הצגה

חוקי פירסום
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is מופעל
סמיילים הם מופעל
[IMG] קוד מופעל
קוד HTML מכובה

קפיצה לפורום


כל הזמנים הם GMT +2. הזמן כעת הוא 21:21.

מופעל באמצעות VBulletin גרסה 3.8.6
כל הזכויות שמורות ©
כל הזכויות שמורות לסולל יבוא ורשתות (1997) בע"מ