הרשם שאלות ותשובות רשימת חברים לוח שנה חיפוש הודעות מהיום סמן פורומים כנקראו

   
|!|

 
 
כלים לאשכול תצורת הצגה
Prev הודעה קודמת   הודעה הבאה Next
ישן 12-12-05, 22:08   # 12
loading
חבר וותיק
 
מיני פרופיל
תאריך הצטרפות: Oct 2005
הודעות: 1,225

loading לא מחובר  

ציטוט:
נכתב במקור על ידי Extreme-Serv
טל , לא אמרתי שהוא לא יקבל תמיכה בכלל .
אבל איך אני בדיוק אמור לדעת שלקוח צריך תמיכה אם אני לא מחובר לאיי סי קיו או למסנג'ר ?

שמע ,אני אדם עובד , אני חוסך עכשיו כסף ללימודים של ניהול רשתות על מנת לרכוש מקצוע כזה , אני כל היום בטלפונים ואני כל היום בריצות ואין לי זמן להתחבר לאיי סי קיו .

לעומת זאת אם מתבצעת שיחה בטלפון אני רושם את הפנייה ובמקרה ואפשרי אני מטפל בה ללא שום צורך בעיכוב , אפילו במקום .

אין לי אפשרות לתמוך בלקוח אם הוא לא משאיר הודעה שאפילו תכיל מספר טלפון או "ליאור השארתי לך פירוט בהודעה פרטית בהוסטס או באיי סי קיו תחזור אליי" ..

אתה לא יכול לבוא אליי בטענות ולהגיד לי שאני לא בסדר בזמן שאני לא יכול לדעת שללקוח יש בעיה .
לא אמרתי שאתה לא בסדר, ציינתי שאני לא אומר שהוא צודק כי באמת להתקשר דקה שתיים זה לא כל כך נורא.

תראה אני לא יודע מה איתך אבל במידה ויש לי תקלות עם לקוחות אני רק לומד מזה ומתקן בעתיד.
אולי תלמד מזה ותהפוך תביקורת הזאת לביקורת בונה ואולי תשים 3-5 שעות ביום תומך באיסיקיו? תחשוב על זה אתה לא חייב לענות בקשר לזה רק תחשוב, אם עם התומך הזה הצלחת לרצות שתיים שלוש לקוחות אז עשית את שלך.

תלמד משפט שלמדתי:
לקוח מרוצה מספר לחבר
לקוח לא מרוצה מספר ל10 חברים
 
 

חברים פעילים הצופים באשכול זה: 1 (0 חברים ו- 1 אורחים)
 

כלים לאשכול
תצורת הצגה

חוקי פירסום
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is מופעל
סמיילים הם מופעל
[IMG] קוד מופעל
קוד HTML מכובה

קפיצה לפורום


כל הזמנים הם GMT +2. הזמן כעת הוא 10:31.

מופעל באמצעות VBulletin גרסה 3.8.6
כל הזכויות שמורות ©
כל הזכויות שמורות לסולל יבוא ורשתות (1997) בע"מ