ציטוט:
נכתב במקור על ידי IOK
צודק!
כבר אמרו ואני גם אגיד:
מנהלי חברות האחסון הם לא רובוטים
|
רובוטים? הם לא אמורים להיות.
אבל החברה עצמה צריכה לתקתק כמו שעון ולתת תמיכה בזמן הנדרש.
בשביל זה קיים מוקד תמיכה בחברות רבות , המנהלים לא עושים הכל בעצמם.
אם הוא לא יכול לטפל בלקוחות החברה ששילמו לו כסף , שלא יפתח חברה.
הלקוחות משלמים כסף והם לא אמורים בכלל להכנס למצב כזה , לכן יש תביעות!
למדת לקח , שכולם לומדים אותו בהתחלה!
לא מתעסקים עם חברות קטנות שמנהלים ילדים! שמוכרים חבילות במחירי רצפה!
איכות היא לא מילה גסה ! בשביל איכות צריך לשלם קצת יותר!