|
הרשם | ![]() |
שאלות ותשובות | ![]() |
רשימת חברים | ![]() |
לוח שנה | ![]() |
הודעות מהיום | ![]() |
חיפוש | ![]() |
|
![]() |
|
כלים לאשכול | תצורת הצגה |
![]() |
# 7 |
עסק רשום [?]
|
חברים כנסו לפרופורציה
יכול להיות שדברים הוצאו מהקשרם בעקבות לחץ של הלקוח לקבלת טיפול, והוא פתח את הביקורת תוך כדי כעס פנימי יכול להיות אפילו רגעי . תקחו בחשבון שלקוח כועס הוא גם (מטבע הדברים) מקצין כל דבר סה"כ הביקורת פוגעת בעסק שיכול להיות שהלקוח פתח בעקבות כעס. לא צריך לצלוב כאן עסקים
__________________
שם: גיא חדד טלפון: 077-2110302 אימייל: Guy@Special-Serv.co.il www.Special-Serv.Co.il |
![]() |
חברים פעילים הצופים באשכול זה: 1 (0 חברים ו- 1 אורחים) | |
|
|