![]() |
# 7 |
חבר בקהילה
|
באמת אחלה של חברה, מבחינת איכות אין עליהם. יש לי תלונה אחת אליהם - התמיכה, אני מודע לכך שהתמיכה שלהם ברמה הכי גבוהה שיכולה להיות - איך הבעיה העיקרית היא - למה אין תמיכה דרך הטלפון? כיום טלפון זה אמצעי התקשורת הנפוץ והטוב שקיים ביותר בעולם כרגע. אתם עובדים לפי כרטיסיות - לפעמים נוצר מצב שאתם עונים לאחר 3 ~ 4 שעות (לא תמיד כמובן) לפעמים זה גם שעה ואפילו פחות, אבל לפעמים לקוח צריך עזרה מיידית, משהו שדורש עזרה טלפונית - לכן אני חושב שעדיף שתפתחו מרכזיית תמיכה. זו אחת הסיבות העיקריות שעזבתי לפני טיפה יותר משלושה חודשים.
בנוגע לשרתים לא הייתה לי תלונה אחת, שרתים מעולים - רק התמיכה. בכל-מקרה, תודה על ההמלצה. ![]()
__________________
|
![]() |
חברים פעילים הצופים באשכול זה: 1 (0 חברים ו- 1 אורחים) | |
|
|