|
הרשם | ![]() |
שאלות ותשובות | ![]() |
רשימת חברים | ![]() |
לוח שנה | ![]() |
הודעות מהיום | ![]() |
חיפוש | ![]() |
|
![]() |
|
כלים לאשכול | תצורת הצגה |
![]() |
# 3 |
עסק רשום [?]
|
נתחיל בביקורת על HOSTRank הישראלית:
ממש לא זכור לי שסגרתי לך שום אחסון, אתה קיבלת את מה שרצית (ובמידה ולא, אשמח לקבל על כך הוכחה כלשהיא) לגבי האחסון שלך בחו"ל: הוא פעיל ויציב, על מה אתה מדבר? לפי מה שאני רואה זו כתובת אתרך: my3like.com ואתה גם היית יכול לראות את זה במערכת הלקוחות שלנו.. במידה ושכחת פרטים לאחסון זו כבר בעיה אחרת לגמרי, והיית צריך לדווח לי עליה באמצעות מערכת הלקוחות / אימייל (דבר שלא עשית כלל) בכל אופן, הפרטים לאחסון שלך נשלחו בפרטי (לצורך תזכורת) ונסיים עם מספר מילים לגבי הביקורת על ההתנהלות שלי: אכן, היית הלקוח הראשון שלי בHOSTRank בחו"ל, אך אתה פותח ביקורת מכיוון שאתה דורש "כבוד"? זה מוגזם לגמרי.. זו החלטה שלי אם לתת לך בונוס מיוחד לחבילה או לא, אתה לא יכול להגיד לי איך להתנהל בחברה שלי (לפחות לא ברמה כזו..) אתה לא ניסית כלל ליצור איתי קשר בשום דרך שהיא, אני פשוט במקרה קיבלתי קישור לביקורת הזו ממכר, זה הכל..
__________________
דניאל גולוב. |
חברים פעילים הצופים באשכול זה: 1 (0 חברים ו- 1 אורחים) | |
|
|