במידה ועושים עסקה לא קשור בנוגע למה , צריך לכבד אותה.
כמו שבמקרה הנ"ל הפלאשר כיבד את חלקו , אתה צריך לעשות את אותו הצעד , ללא התחשבות ביופי ואיכות המוצר מכיוון שאתה החלטת ללכת על השירות הנ"ל ואף אחד לא הכריח אותך.
מקווה שכולם יצאו בסוף בסדר מהסיפור , אך כרגע אני חושב שOPIE צודק 100% , כמו שהוא הכין לך את המוצר אתה היית צריך לנהוג כמוהו ולספק לו מוצר כלקוח לכל דבר , כלומר לקוח ששילם (לא רק כסף היא דרך תשלום אלא הוא תרם משהו בתמורה).
OPIE אני מקווה שתלמד לקח מהעיסקה הנ"ל , ותברר מה הם כל פרטי העיסקה ומה היא כוללת בדיוק (שירות , תמיכה וכו'..)