![]() |
# 12 |
חבר וותיק
|
לא ביקשתי ממך? עשרות פעמים ביקשתי !
ומוזר שעברו פתאום 3 שעות, בהודעה הקודמת היה מדובר על שעתיים בלבד. מה שרשום בחתימה ובאתר על 24 שעות 7 ימים בשבוע מדובר על תמיכה ברגע ששרת נופל אני מתחייב שאם שרת ייפול לך ב-2 בלילה או ב-7 בבוקר אני אהיה זמין להעלות לך אותו. תמיכה טכנית ב-2 בלילה עם כל הכבוד אני לא מוכן לספק. בנוגע לתקלה היום, היא סודרה תוך פחות משעה ! אני יכול להפנות לפה לקוחות שלי שיגידו לך בעצמם שגם להם הייתה תקלה כי כל השרת הותקף תוך פחות משעה התקלה סודרה, והשרת האחרון הועלה 52 דקות אחרי הנפילה - אנחנו בודקים הכל כדי לפצות במידת הצורך ! וזה שאתה מתקשר 40 שיחות ב-3 דקות זאת לא אשמתי אתה רואה שבנאדם לא עונה לך, אתה יכול להמתין 5 דקות או להשאיר הודעה בתא קולי תאמין לי שכל מי שמשאיר לי הודעה מקבל מענה מיידי חזרה לטלפון שאותו השאיר - בהתחייבות !!!
__________________
-בברכה יאיר מנהל חברת לינוקס-סרב ,לכניסה לאתר האינטרנט שלנו לחצו כאן ,מוקד טלפוני מאויש 052-6779005 03-6195560 ,מסנגר Y@irNet.us ,איסי 893060 - נראה תמיד כלא מחובר. (לא בשבת.). *אנחנו מכבדים כרטיסי אשראי* www.LinuxServ.co.il | |
חברים פעילים הצופים באשכול זה: 1 (0 חברים ו- 1 אורחים) | |
|
|