![]() |
# 11 |
חבר מתקדם
|
חבר'ייה, אני לא מבין את כל ה"כל הכבודים" וכו'..
אישית, אני משתתף בצער בעל החברה ומפעיליה. סך הכל מה שקרה כאן זה קודם כל זה שניפרץ השרת, כבר זמן רב התוכן לא חזר לשרת והלקוחות סובלים. עם כל הכבוד, עינייני הפנים שלך כגון לחימה כנגד הפורץ בצורה משפטית וכמה כסף אתה משלם על השחזור לא אמורים לעניין את הלקוחות. יש עובדה, פישלתם באבטחת השרת. אני לא מבין מה הקטע פה של "פעם הבאה אני קונה רק מ x" כאשר x פישל בעצם ובינתיים איננו רואים שום תוצאות חוץ ממילים כמו שילמתי ככה וככה, הלכתי לשם ולשם וכו' (אני לא אומר שמה שבעל השרת אומר איננו נכון, אלא אני אומר שאת הלקוח מעניינות עובדות ולא מילים). זה לא אמור לעניין את לקוחותיך אם שיחזרת את המידע עם תוכנה שהורדת מהאימיול או ששילמת לחברה 1,200$ על מנת שתבצע זאת עבורך. אני מצטער אם תגובתי איננה לרוחך, אך זוהי דעתי. שוב, מצטער עם נפגעת - זוהי איננה הייתה כוונתי.
__________________
![]() |
חברים פעילים הצופים באשכול זה: 1 (0 חברים ו- 1 אורחים) | |
|
|