![]() |
# 11 | |
עסק רשום [?]
|
ציטוט:
מותר ורצוי להעביר ביקורת על מנהלים כי ככה אפשר לשפר. אם משתמשים לא יעירו ולא יגיבו זה סימן שגם לא אכפת להם ממה שקורה, וגם המנהלים לא ידעו שהם עושים משהו שמפריע למשתמשים האחרים. הבעיה היא לא עם התלונה, הבעיה היא עם הדרך שהמשתמש בחר לפרסם את תלונתו. היא לא נעימה ולא עוזרת. במקום להעביר ביקורת בונה או דיסקרטית, הוא בחר לפרסם את התלונה שלו בפורום. אני לא רוצה שמשתמשים ירגישו שסותמים להם את הפה וילכו. לא זאת המטרה של האשכול ואני מקווה שהמצב יפתר בצורה נעימה ולא ב"נמאס לי אז אני הולך". זאת התנהגות מיותרת שאין לה ממש הצדקה, בפרט (לדעתי) שאני משתדל לפתוח כמה שיותר ערוצים לתקשורת, גם להעברת ביקורת, וגם לתגובות של משתמשים. -אלון. |
|
![]() |
חברים פעילים הצופים באשכול זה: 1 (0 חברים ו- 1 אורחים) | |
|
|