|
הרשם | ![]() |
שאלות ותשובות | ![]() |
רשימת חברים | ![]() |
לוח שנה | ![]() |
הודעות מהיום | ![]() |
חיפוש | ![]() |
|
![]() |
![]() |
|
כלים לאשכול | תצורת הצגה |
![]() |
# 1 |
חבר וותיק
|
פרסום בגוגל ADWORD שווה משהו ?
זה משתלם לפרסם שמה יש כניסות ? או שחבל על הכסף ?
__________________
|
![]() |
![]() |
# 2 |
מתאורר / יצא בחוץ
|
יש כניסות , אבל לא משתלם.. הכניסות הם מאנשים שנכנסים כי חבר שלהם ביקש להרוויח כסף.. אם אתה רוצה google adword שעובד זה רק באתרים מחול..
|
![]() |
![]() |
# 3 |
אחראי פורום Off-Topic
|
אם אתה לא רוצה לבזבז כסף סתם, תפרסם רק בתוצאות החיפוש, לא באתרים.
אבל זה תלוי בנושא האתר, יכול להיות שזה ישתלם לפרסם גם באתרים שמציבים Adsense.
__________________
אנטי וירוס חינם |
![]() |
![]() |
# 4 |
חבר מתקדם
|
לא נשמע כאילו יש לך ניסיון בדבר.
|
![]() |
![]() |
# 5 |
חבר וותיק
|
הבנתי תודה ..
__________________
|
![]() |
![]() |
# 6 |
חבר בקהילה
|
נשמע כאילו המגיבים כאן לא ממש מבינים את התחום.
האמת היא שאין שחור או לבן, פרסום באינטרנט הוא חובה (אלא אם כן אתה YNET או משהו בסגנון) ולכל אחד מתאים תמהיל אחר של מדית פרסום. באופן כללי רצוי להתחיל בפרסום ADWORDS כי זה זמין ומיידי ובפרט שנותן לך תמונת אמת על נפח החיפוש והאפקטיביות שלו בתחום שבו אתה פעיל. במקביל ובהתבסס על נתוני המודעות שלך תוכל לבנות תוכנית קידום אישית לאתר שלך ולהביא אותו לתוצאות בעמוד הראשון. כמובן שההצלחה של שלב ב' תלויה בתחרות כי אם אתה מתחרה בבנק לאומי או בביטוח ישיר אתה בבעיה ואין לך סיכוי ... לו שלפרסם מולם זה יותר קל אבל הרבה יותר ראלי. מצד שלישי, יש תחומי פעילות שבהם חשוב להשתלט על התוצאות ולכן תאלץ גם לקדם וגם לפרסם ובכך לשלול מהמתחרים שלך את הנוכחות בכלים הללו (ומי שלא הבין - ברגע שאתה מפרסם המתחרה שלך לא יכול לפרסם וברגע שאתה מקודם המתחרה שלך לא ... אם אתה בכול מקום, המתחרה שלך איננו). בכל מקרה - רצוי מאוד לתת למומחה לנתח את השוק ולהציע לך חלופות מתאימות לצרכים שלך ולא להסתמך על תשובות מאוד לא מקצועיות ברשת.
__________________
Ahoy - אופקים חדשים באינטרנט אסטרטגיית אינטרנט | קניית דומיין | קולנוע ישראלי | מאמרים ודעות | מערכת ניהול תוכן בעברית |
![]() |
![]() |
# 7 | |
חבר וותיק
|
ציטוט:
נכון מאוד... אני רוצה להוסיף את דעתי... אדוורד יכול להיות שימושי...ויכול להיות לא שימושי - תלוי איך משתמשים בו.. אם תשלם עבור מילות חיפוש כלליות...תרוויח. כי אתה תופיע במספר רב יותר של ווריאציות למשל "שרת" תופיע גם בחיפושים הבאים "שרת להשכרה" "קניית שרת" וגם תלוי לאיזה תחום הפרסום.. זה לא יקר ולפעמים משתלם.
__________________
יונתן.
אימייל: jonathan@zeierman.net |
|
![]() |
![]() |
# 8 | |
חבר בקהילה
|
ציטוט:
__________________
Ahoy - אופקים חדשים באינטרנט אסטרטגיית אינטרנט | קניית דומיין | קולנוע ישראלי | מאמרים ודעות | מערכת ניהול תוכן בעברית |
|
![]() |
![]() |
# 9 |
חבר וותיק
|
מה ז''א החזר של 200 או 300 אחוז מעלות הפרסיום לא ממש הבנתי תן דוגמא
__________________
|
![]() |
![]() |
# 10 |
משתמש - היכל התהילה
עסק רשום [?] |
AdWords, בניגוד נניח למודעה בעיתון, הוא כלי שאתה יכול לשחק איתו כמעט בכל פרמטר אפשרי - החל מהכסף שאתה רוצה להוציא כל יום, אפשרות לפרסם רק בימים מסויימים בשבוע, קביעת מילות פרסום, קטגוריות, מילות פרסום שליליות, ועוד ועוד.
בגלל זה פרסום נכון שמביא תוצאות טובות הוא לרוב תוצאה של לימוד ושל ניסויים. |
![]() |
![]() |
חברים פעילים הצופים באשכול זה: 1 (0 חברים ו- 1 אורחים) | |
|
|