![]() |
# 71 | |
חבר מתקדם
|
ציטוט:
תאמין לי שציפתי ליותר מזה הרבה יותר.. אין לי מה להגיד כבר מה שקרה כאן אני מקווה שהגיבוים יחזרו ולא יהיה בעיות יותר וכמובן שלום ילמדו מיזה משהו
__________________
פיתוח אתרים |
|
![]() |
# 72 | |
משתמש - היכל התהילה
|
ציטוט:
רשום לך בתקנון שהם לא מתחייבים זה אומר שהם לא מחויבים ואתה הסכמת לזה כשרכשת את השירות! מה שאתה אומר זה ששמעת שהם חברה טובה ובגלל זה קנית, אבל לא טרחת לקרוא למה הם מתחייבים... תגיד לי משהו אחר, בזה שאתה יושב כאן ומקטר זה עוזר לך באיזו שהיא דרך? יבגני |
|
![]() |
# 73 | |
חבר מתקדם
|
ציטוט:
התקנון שלהם לא מענין אותי ותאמת אני לא ישאר אצלהם רק שיביאו לי תגיבוי ואני ילך כי מה שאני קיבלתי הוא יחס משפיל - כשאתה בא לדבר איתם אומרים לשלוח הודעה לאימייל כשאתה מתלונן מתרצים תירוצים נו באמת תסביר 60 שעות שהחברה לא עבדה? זה פשוט לא יכול להמשיך ככה..
__________________
פיתוח אתרים |
|
![]() |
# 74 |
אחראי קהילה
|
בהצלחה
|
![]() |
# 75 | |
משתמש - היכל התהילה
|
ציטוט:
אתה לא חייב להשאר איפה שאתה לא רוצה, אף אחד לא יושב ומכוון אליך אקדח שתקנה במקום מסוים. אחרי המקרה אתה יכול ללכת ולעזוב את החברה הזאת וללכת לאחרת או שאתה יכול להשאר. בפעם הבאה תלמד מה שאתה קונה זה מה שאתה מקבל, ואמורים לקרוא חוזים לפני שחותמים וקונים משהו, ותקנון זה כמו חוזה (משהו דומה לזה). אתה זה שלא מתנהג בחוכמה, זה שאתה מתעצבן לא עוזר לך, אנשי עסקים טובים, לא מתעצבנים מכלום כי עצבים מונע מחשבה צלולה. יבגני |
|
![]() |
# 76 |
חבר מתקדם
|
קוצי ואבירים, אני ממש אבל ממש מבין אותכם, גם לי היה על השרת עבודות בין 2500-6500 שקל,
אבל אני שולט בעצבים שלי, סבבה לא נותנים גיבוי יבוא התביעה ואחרי התביעה יבוא גם הכסף בהצלחה בשיחזור.
__________________
בברכה, נתי. icq: 6006085 msn: nati-moyal@hotmail.com e-mail: moyal25@012.net.il Nati_Man - תכנות וקידום אתרים: ----------------- www.Intek.co.il חברת איחסון האתרים הגדולה ביותר בישראל! |
![]() |
# 77 |
חבר מתקדם
|
נפלתם על החברה חזק
שוב זה לא אשמתם. היה תקנון / חוזה אישרתם לזה חתמתם על זה. יפה? נכון. זהו זה בעיה שלכם שלא הורדתם גיבויים. עידן, . |
![]() |
# 78 |
חבר בקהילה
|
כמה דברים שמפריעים לי..
1. ניסיתי היום לפנות לנציג החברה, והתגובה שקיבלתי היתה נורא מעליבה, במקום לענות לי כמו בנאדם כל מה שיכל זה לתת לי קישור לאשכול כאן ולצטט דברים שנאמרו. לא ציפיתי לזה, בייחוד אחרי היחס המצוין שקיבלתי מיוסי בתקופה הארוכה שאני מאוחסן אצלם. 2. אמרתם שחתמנו על חוזה (הלקוחות)? אישית - לא חתמתי על שום דבר עד היום. אני מאוחסן בחברה מהתקופה שהיא היתה מג'יק הוסט עוד לפני כל האיחודים וכל העניינים, ומה שעשיתם ביניכם ממש לא מעניין אותי. כשהתחלתי את ההתקשרות הובטחו לי תנאים מסוימים, ובוצעה הרעה בהם בלי שאפילו יודעתי על כך. הובטח לי שיש שרת גיבוי נפרד, ולמעשה, לפני חודשיים בערך התכוונתי לעזוב, והסיבה היחידה שלא עזבתי היתה הבטחות על אפטיים שישתפר עכשיו כי מביאים שרת גיבוי נוסף למקרים של נפילות, והבטיחו והבטיחו.. ובסופו של דבר? ברגע האמת - הכל קורס. זה מאכזב אותי מאוד, באמת שציפיתי ליותר מחברה שמתיימרת להיות מקצועית. 3. הטענות המגוחכות של נציגי החברה ש"הייתם צריכים לגבות" הן טענות שברור לחלוטין שהן חסרות שחר, שהרי אדם לא יכול לדעת מתי כזה דבר עשוי לקרות (לא שאתם יכולתם לדעת, אבל הגיבוי שהובטח לא היה.) מלבד העובדה שאתרים חיים ומתקיימים כל הזמן, באתרי פורומים במיוחד, אם גיביתי ב10 בבוקר, ב11 כבר יופיעו לי עוד כמה תרדים שיעלמו בהחזרת הגיבוי.. אבל החלב כבר נשפך, ולא נותר אלא לקוות שתוכלו לחלוב מהפרה ממש את אותו החלב, כי אני רוצה את החלב מהפרה שלי, לא רוצה מעז. 4. הפיצויים שאתם מציעים הם פתטיים. עדיף היה אם לא הייתם מציעים אותם בכלל. הצורה בה אתם מתמודדים עם המצב פוגעת מאוד בשם של החברה שלכם. לא נפילת השרת היא שתפיל אתכם, אלא היחס המזלזל ללקוחות לאחריה, וחוסר הסבלנות (סבלנות שדווקא ממש אפיינה אתכם עד לאחרונה). אם לא הייתי נכנס מיוזמתי להוסטס, עד עכשיו לא הייתי יודע מה קרה. היה נחמד אם נציגי החברה היו דואגים לפחות ליידע אישית את הלקוחות מה קורה, ולא תחת פורום שמנוהל על ידי ילדים שמוחקים לי הודעה ונותנים לי אזהרה על שטיחת טענותיי. (ואל תלמדו אותי על לנהל פורומים, אני עושה את זה באתרים גדולים מאוד בארץ כבר יותר מ6 שנים) וכן, בשורה התחתונה, אם היה מדבר איתי נציג החברה לפחות בנחמדות, ומסביר לי את הכל בצורה ראויה, זה היה הרבה יותר נסלח. אבל כפי שאמרתי, יש דרך לטפל בעניין, ואתם, חברים, חרבנתם במכנסיים ברגע האמת שלכם. (וסליחה על הבוטות, אבל זה די נדרש כדי להעיר אתכם לעניין) |
![]() |
# 79 |
מתאורר / יצא בחוץ
|
חברה , לילה טוב לכולם ,
תנו לי לעזור לכם ... א. צאו מהעצבים , שתו כוס מים ! ב. יש לכם בעיה עם החברה תפנו למנהל .. האשכול הזה נועד לעדכון לקוחות. ג. תגישו תביעה (כנראה שתפסידו !). שיהיה לכם לילה\בוקר מצויין ! |
![]() |
# 80 |
חבר בקהילה
|
אני ממש מצטער לשמוע, כל הכבוד לכם על נתינת הפיצוי
אך כואב לשמוע שאבל כזה נעשה ללקוחות. מנהלי חברות, קחו לתשומת לבכם לגבות לשרת נוסף. לנו השרת אוטומטית מעביר גיבויים לאחד מהשרתים שלנו בנוסף השרת אליו עוברים הגיבויים מעביר את הגיבויים לשרת בארון אחר ! תהיו מגובים, לא שווה את ההסברים שצריך לתת אחר כך. אולי זה לוקח מקום משרת אחר - אבל זה שווה כל מאמץ ! |
![]() |
חברים פעילים הצופים באשכול זה: 1 (0 חברים ו- 1 אורחים) | |
|
|