![]() |
# 1 |
עסק רשום [?]
|
בעיות תקנון
לאחרונה אני רואה בעיות אצל חברות שונות כמו כן גם בחברה שלי.
למשל לקוח כשהוא קונה אחסון הוא לא קורא ת'תקנון ואז מעלה לשם קצת ווארז, המנהל מבקש ממנו להוריד, הלקוח מתעקש להשאיר ואז יוצא לא יפה. הלקוח קיבל שבוע. המנהל קיבל את מלאו הסכום. יש יותר ויותר מקרים כאלה, איך להמנע ? להתעקש על זה שיקראו ת'תקנון ? |
![]() |
![]() |
# 2 |
תודה על תרומתך.
|
לפני שאתה נותן פרטים למשלוח הכסף תציין בפניו שיש את התקנון.
בטופס הזמנה לפני שהמייל נשלח תעשה שיהיו חייבים לסמן וי על כך שהתקנון נקרא אחרת המייל לא ישלח. תנסה לדחוף את התקנון בכל מקום באתר. אם בכל זאת הוא לא קרא זה בערך בעיה שלו. אתה יכול גם לשלוח לו במייל את התקנון שהוא יחתום על זה וישלח לך חזרה חתום בפקס או בדואר, עד שאתה לא מקבל את התקנון החתום אתה לא נותן לו לשלם או שאתה לא פותח את החשבון, ככה אתה מכוסה.
__________________
Alter. |
![]() |
![]() |
# 3 | |
חבר על
|
ציטוט:
|
|
![]() |
![]() |
# 4 |
Permanently Banned
|
חשבתי על לשלוח לכל לקוח את התקנון (באימייל, בתוכנות המסרים) כך שאם הוא לא קרא והסכים זו כבר בעייה שלו
|
![]() |
![]() |
# 5 |
חבר פורום
|
תשים מלבן קטן שצריך לסמן אותו ולידו שיהיה כתוב "אני מסכים לתקנון" או משהו כזה....
ואם הוא לא מסמן אז זה לא נותן לו... (התכוונתי לשים את זה בטופס הזמנה) |
![]() |
![]() |
חברים פעילים הצופים באשכול זה: 1 (0 חברים ו- 1 אורחים) | |
כלים לאשכול | |
תצורת הצגה | |
|
|