|
הרשם | ![]() |
שאלות ותשובות | ![]() |
רשימת חברים | ![]() |
לוח שנה | ![]() |
הודעות מהיום | ![]() |
חיפוש | ![]() |
|
![]() |
![]() |
|
כלים לאשכול | תצורת הצגה |
|
![]() |
# 1 |
עסק רשום [?]
דירוג מסחר: (0)
|
מבקש חוות דעת מכל בעל חברה :) או מלקוחות של חברות
היי,
האם לדעתכם השבתה של שרת למעלה מ15 שעות (פעמים יום אחרי יום) הינה דבר הגיוני ונורמלי בחברה אשר מכבדת את עצמה? אני פשוט רוצה לדעת אולי אני טועה בזה שאני עצני שכבר יומיים השרת שלי לא עובד (ולא משנה לי הסיבה בתור לקוח). ובנוסף אין מענה בטיקטים וגם כשהיה התשובות היו מתחמקות ללא הערכת זמן. תודה לעונים. ואל תשאלו איפה למה כמה לא נחשוף פה שמות.
__________________
אחסון אתרים |
![]() |
![]() |
# 2 |
עסק רשום [?]
דירוג מסחר: (0)
|
אין ספק שזה הרבה זמן, אולי אפילו יותר מדי זמן.
הגיוני, נורמלי, ניתן להבנה או סתם חוסר מקצועיות ורשלנות - לא נראה לי שמישהו פה יוכל להביע דעה בנושא בלי להכיר את פרטי המקרה. יש בעיות שניתן להתגבר עליהן ע"י מחשבה ותכנון מוקדמים - שרת גיבוי זאת דוגמה טובה לכך, ויש מקרים שבהם זה קצת פחות אפשרי. 15 שעות שבהן השרת אינו מתפקד כמו שצריך זה בהחלט לא טוב ולא אמור לקרות, אתה עצבני ואין עם זה שום בעיה. השאלה מה החלק של חברת האחסון בעניין, ממה נבעה הבעיה? האם הם עשו מה שצריך לפני התקלה כדי שזה לא יקרה מלכתחילה, במהלך הטיפול בהתקלה דאגו שזה יטופל בהקדם האפשרי ולאחר הטיפול בתקלה דאגו לספק הסבר ופיצוי הולם ללקוחות? בנוגע לתמיכה, אין שום ספק שתמיכה איכותות ומקצועית נמדדת הכי טוב ברגעים היותר קשים. ברור לכולנו שלהסביר ללקוח לאיזה תקיה להעלות את הקבצים זה לא סיפור גדול, אבל להרים שירות מסויים שקורס "בלי סיבה" יכול לעיתים להיות קצת יותר מסובך. במקרים מסויימים אי אפשר לתת הערכות זמן מדוייקת, לא בשלבים הראשוניים בטיפול לפחות, כך ששוב אולי זה בסדר ואולי זה סתם חוסר מקצועיות. מה שבטוח ולא ניתן לעירעור זה שאם התמיכה לא עמדה בציפיות שלך - אז היא לא עמדה בציפיות שלך, נקודה. בכל מקרה אני מאחל לך (ולחברה) שהשרת יחזור בהקדם. |
![]() |
![]() |
# 5 |
אושיית הוסטינג
דירוג מסחר: (0)
|
לרוב. בעלי חברות הם בעלי ידע טכני נרחב בכל הקשור לשרתים.
אבל מעת לעת נתקלים בתקלות שדורשות איש חיצוני כדי לתת פתרון. כאשר. במידה ומדובר בתקלה בשרת שהוא לא בהישג יד(כלומר בחו"ל) אתה תלוי ברצון הטוב של החווה המארחת. אני יכול רק להניח שמדובר בתקלה חומרה קשה ובגלל שמדובר בסופ"ש + שרת מעבר לים, זמן הטיפול בתקלה ארוך מהרגיל. הם אתה רוצה למנוע בעיות כאלה - תוסיף שרת במקום אחר.
__________________
אבי |
![]() |
![]() |
# 6 |
חבר בקהילה
דירוג מסחר: (0)
|
אני יכול להזדהות איתך (כנראה שאנחנו מתארחים באותו מקום)
אמנם אין לי אתרים גדולים אבל יש לי אתר שמיועד לילדים קטנים ולקבל מהם עשרות הודעות של "מה קרה לאתר" וכל מיני דברים כאלה זה די מציק מצד שני, אני גם יכול להבין שקצת קשה לטפל בבעיות חומרה כאשר השרת נמצא בחו"ל. אני מאוחסן על VPS אצלהם כבר 4 חודשים וזה פעם ראשונה שהשרת נופל אז לעומת חברות אחרות שהייתי בהם אני די מרוצה מהשירות אתה צריך להסתכל על הסך הכל ולא על מקרה אחד |
![]() |
![]() |
חברים פעילים הצופים באשכול זה: 1 (0 חברים ו- 1 אורחים) | |
|
|