|
הרשם | ![]() |
שאלות ותשובות | ![]() |
רשימת חברים | ![]() |
לוח שנה | ![]() |
הודעות מהיום | ![]() |
חיפוש | ![]() |
|
![]() |
![]() |
|
כלים לאשכול | תצורת הצגה |
|
![]() |
# 1 |
מתאורר / יצא בחוץ
|
[Pro-Host] התנצלות לקהל לקוחות שרתי המשחק שלנו.
שלום לכולם...
קהל לקוחות שרתי המשחק שלנו בטח שם לב. משעות הבוקר שרתינו, המשמש לשרתי המשחק הותקף. מהצהרים אנחנו מנסים לאתר את האייפי של הבחור, הוא השתמש עם איפי חסוי. לבסוף עלינו עליו, מדובר על בחור מחו"ל שהתקיף "כי שיעמם לו" את השרת שלנו. מהבוקר השרת היה תחת מתקפה של פינגים. הלאגים עלו ואיתו הדם של הלקוחות שלנו. צוות פרו הוסט מתנצל, ומתחייב לפצות את לקוחתינו ביום נוסף לאחר סוף מועד התשלום. ערב טוב, |
![]() |
# 2 |
הוסטסניון
|
מומלץ!
שיהיה בהצלחה עדן, אבידן וברק!
__________________
nirstyle.deviantart.com אימייל: nirl28 [at] gmail.com מסנג'ר: dardy_nir10@walla.co.il |
![]() |
# 3 |
חבר בקהילה
|
כל הכבוד לזה אני קורה חברה טובה חברה שנותנת פיצויים ועזרה לכל בעיה בשרת שלהם או במשהם מוכרים כל הכבוד ובהצלחה
|
![]() |
# 4 | |
הוסטסניון
|
ציטוט:
קלטו כל ה"חברות" פה אלה לא חברות, אלא עסקים! יש הבדל בין עסק לחברה. מעטים מאוד החברות האמיתיות בהוסטס.
__________________
nirstyle.deviantart.com אימייל: nirl28 [at] gmail.com מסנג'ר: dardy_nir10@walla.co.il |
|
![]() |
# 5 |
אחראי פורום
|
יפה יפה...
למרות שצריך הגנה מינימלית על השרתים בפני התקפות...כאחד שסובל מהתקפות מידי יום זה לא אפשרי כל פעם להשבית שרת ליום בגלל התקפות. בהצלחה!.
__________________
אתר העסק ושירותיו: אחסון אתרים מקצועיים, שרת רדיו איכותי וגם ריסלר שרתי משחק מהיר. אי-מייל: admin at freshserv.net. |
![]() |
# 6 | |
מתאורר / יצא בחוץ
|
תודה לכולם...
ציטוט:
אנחנו מנסים לשפר את ההגנה שלנו. למרות שכן היתה הגנה הבנאדם הזה מהבוקר לא הפסיק ורק תקף. תמיד יש מקום לשיפור, אנחנו מחפשים איפה וננסה לשפר כמה שאפשר. תודה רבה, |
|
![]() |
# 7 |
מתאורר / יצא בחוץ
|
בהצלחה עדו, אבי ואבידן
![]() |
![]() |
# 8 |
Permanently Banned
|
אישית לא לקוח
אבל לדעתי הלקוחות צריכים לידרוש פיצוי גבוהה יותר איך להגיד לך יום אחד זה ממש כלום |
![]() |
# 9 |
חבר מתקדם
|
כול הכבוד אבל יום אחד לא מספיק כפצוי (אני לא לקוח)
ובהצלחה ובאמת אחלה עסק! |
![]() |
# 10 |
חבר בקהילה
|
כן,
אחלה. אבל למה עדן מתחמק כאשר אנחנו מנסים להתקשר ולדעת מה קורה עם השרת. וכשאנחנו מתקשרים אלייך: "אני לא יכול לעזור,זה לא אני זה עדן" "שנייה,גם לי הוא לא עונה אין מה לעשות" מה זה אין מה לעשות!? אני מה זה מאוכזב מכם, חשבתי אתם על רמה. ושאנחנו מתקשרים לעדן, הוא עונה, אבל לא מדבר. אתה יכול לצעוק שעה עדן והוא לא יענה, שותק. בקיצור שירות על הפנים, מקווה לפיצוי בהתאם. וגם שתענו לטלפונים. |מתעצבן קטן| |
![]() |
חברים פעילים הצופים באשכול זה: 1 (0 חברים ו- 1 אורחים) | |
|
|