|
הרשם | ![]() |
שאלות ותשובות | ![]() |
רשימת חברים | ![]() |
לוח שנה | ![]() |
הודעות מהיום | ![]() |
חיפוש | ![]() |
|
![]() |
|
כלים לאשכול | תצורת הצגה |
|
![]() |
# 1 |
חבר על
|
![]() לפני כשבועיים פנו בן דוד שלי הקטן וחברים שלו לחברת דיגיטק לקניית שרת 1.6
משה מכר להם סרבר ל1.6 הפרוץ! בהתחלה הוא אמר להם 70 שקל ולאחר מכן אמר להם 80 שקל כשהם כבר רצו לקנות. בהתחלה לא היו להם שום תלונות אבל כמה פעמים השרת נפל והם אוכלים את הסיפורים של דיגיטק. רק שלשום הם פנו אלי ואמרו לי שהשרת שלהם נפל ומשה אמר להם שיש הפסקת חשמל או משהו כזה, בדקתי את הIP דרך ה CMD וראיתי שהשרת מגיב לפינג. כפי שהבנתי מהם משה בכלל לא ענה להם רק השותף שלו מיכאלץ בקיצור דיגיטק מספיק עם הסיפורים שאתם מאכילים ילדים קטנים! ותתחילו לספק שירות כמו שצריך! לא רק שאתם מוכרים סרבר למשחק הפרוץ שזה לא חוקי אלא גם אתם עובדים על ילדים קטנים! ממש בושה! Last edited by yaniv.G; 20-03-06 at 17:59.. |
![]() |
# 2 |
חבר על
|
לא חסר חברות כאלה!
אני כרגע מיואש מחברה מסויימת שאעדיף לא לומר את שמה . ממש על הפנים מה שהולך כאן התחמקויות תירוצים וחרטוטים מבין את בן דוד שלך , והכי גרוע שהוא עבדו עליו ועוד הוא ילד! אין סוף לבושה! גם לי נימאס מחברה מסויימת וברגע שנגמר ההתחייבות אני הולך לחברות כמו http://up.co.il ולא חברות של ילדים . זאת חברה שבחיים השרת לא יפול ובחיים לא יסננו אותך בטלפונים או יצעקו עליך יעליבו ויעבדו עליך עדיף להשקיע טיפה. |
![]() |
# 3 |
משתמש - היכל התהילה
|
בחיים השרת לא יפול?
צאו כבר מהסרטים גם לחברות כמו UP, SPD וכו' וכו' וכו' וכו' יש נפילות מדי פעם, אף אחד לא מושלם ו 99/98/97% UPTIME זה בהחלט לא רע בכלל. בקשר לתירוצים אתה צודק, אני בעד תמיד להגיד ללקוח בדיוק מה קורה, אבל זה כבר לא שיקול שלי במקומות אחרים אני בטוח שיש לזה הסבר הגיוני |
![]() |
# 4 | |
חבר על
|
ציטוט:
אם אתה מכיר את הטכנאי Kobi_s השרת שלו לא נפל כבר 600 ימים |
|
![]() |
# 5 | |
משתמש - היכל התהילה
|
ציטוט:
בקלות תגיע ל 600 יום כל שרת עובר עדכוני אבטחה שמצריכים ריסטים, כל שרת עובר לפעמים עדכוני חומרה שמצריכים ריסטים ועוד דברים שאתה כלקוח לא תמיד תבין שום שרת, ש-ו-ם שרת שפועל כל הזמן תחת עומס וכל הזמן יש בו כניסות לא עם 100% UPTIME במשך תקופה ארוכה. אל תיהיו בסרט הזה, פשוט ככה לדעתי, גם ריסט ב3-4-5 בבוקר לצורך עדכונים מסויימים לא אמור לשנות כלום על ה Uptime מצד הלקוח ככה שאני מציע לא לעשות השוואות כאלה לפי Uptime מצד שני, לדעתי ללקוח מגיעות תשובות מלאות בנוגע למה קרה מתי איך ולמה. |
|
![]() |
# 6 | |
Whatever
|
ציטוט:
בכל אופן, מצטער לשמוע שנדפקת עם Digitekk, מקווה שיסתדר.
__________________
תומר |
|
![]() |
# 7 | |
משתמש - היכל התהילה
עסק רשום [?] |
ציטוט:
|
|
![]() |
# 8 |
חסום
|
באמת חבל שהם עובדים על ילדים קטנים..
אתה יכול להתלונן עילהם ולבקש החזר כספי.. |
![]() |
# 9 | |
חבר על
|
ציטוט:
אני מחכה לראות מה יהיה אם זה לא יעלה זה כבר יעבור הלאה... Last edited by yaniv.G; 20-03-06 at 18:07.. |
|
![]() |
# 10 |
הקדוש ברוך ה' =]
|
עצוב לשמוע ובמיוחד "שמסננים" אותכם.
אבל תשמע, לפי דעתי תדבר איתו תסביר לו תעניין אני בטוח שהוא יקשיב לך. המשך יום נעים.
__________________
רוצים לקבל לנייד שלכם בדיחות ? שלח את המילה "חבלז" למספר 3636 ותקבלו בדיחה יומית. www.prasms.com הרשמו עוד עכשיו! יצירת קשר: איימיל- admin AT prasms.com ICQ: 128783 MSn- idan@idan.co.il |
חברים פעילים הצופים באשכול זה: 1 (0 חברים ו- 1 אורחים) | |
|
|