|
![]() |
# 1 |
Junior Member
|
![]() שלום! אני מנהל של VIF PORTAL , ואתר שלנו כרגע www.vif.jetcom.co.il .
אנחנו משכירים שרת ב-JETCOM מחשבים (מנהל יאן גלייזר, www.jetcom.co.il, www.lazertekk.co.il , www.lantekk.co.il ) ומשלמים עבור השרת 600 ש''ח כול חודש ללא הפסקות מי הצד שלנו. ב-30 ימים אחרונים שרת נופל כול הזמן, ולא לשעה-שעתיים... שרת נופל לימים שלמים... וכול פעם ששרת נופל יאן גלייזר אומר לנו שעוד מעט שרת יהיה מוכן לעבוד. בסוף אנחנו מחכים ימים. חבל על כסף שלנו עבור הדיבורים טלפונית עם הבנאדם הזה. יש ימים שהוא לא עונה לגמרי. בגלל ההפסקות של השרת, חלק הגדול של הלקוחות שלנו אוזב אותנו... וגם בזמן שאני רושם את זה שרת ואתר לא עבדים (מיום ראשון משעה 23:50 ) ... 40 שעות... והיום יאן גלייזר לא עונה... אתמול, כול יום שמענו אותו תשובה: "בעוד חצי שעה אני פותח..." ...אין לי מילים רגילים... ואני רואה שאין מצפון אצל יאן גלייזר... ![]() ![]() ![]() אני יודעה על100% שככה לא עושים עסק בחברות נורמלי... ככה עושים רק בגן ילדים... ------------------------------------------------------- כתובת IP של השרת: 84.95.245.51 אתר שלנו: www.vif.jetcom.co.il |
![]() |
# 2 |
הוסטסניון
|
אתה משלם לו גם על התחזוק ?
__________________
HU: Pioneer 6050 | Amp: JBL 74.5 | Comp: Morel TEMPO | RS: Morel PULSE 6X9
basssssss...... |
![]() |
# 3 | |
משתמש חדש
|
__________________
ציטוט:
|
|
![]() |
# 4 |
Junior Member
|
קודם כול במידה והכנסתם סעיף בחוזה (ואני מקווה לטובתך שיש חוזה) שבו יש התחייבות לתחזוק וuptime מסוים ,יש לך את הזכות לבקש את מלוא הכסף חזרה מכיוון שהוא מצידו לא מילא את ההתחייבות אך זה רק בתנאי שסוכם על תיחזוק השרת.
במידה ולא נכלל תיחזוק השרת במחיר התיחזוק הוא על אחריותכם בלבד ויש צורך בלשכור בעל ידע בנושא.
__________________
בתודה ליאור ניר
ILHOSTER.com פתרונות אינטרנט ואירוח אתרים משנת 2004 Last edited by ILHOSTER.com; 04-10-05 at 15:38.. |
![]() |
# 5 | |
Junior Member
|
ציטוט:
![]() |
|
![]() |
# 6 |
חבר וותיק
|
ממש בושה 600 שקל זה סכום נאה במיוחד ושווה שירות מעל 10+ אם לא קיבלת אני חושב שצריכים לעשות בדק בית ולחלק פיצויים
|
![]() |
# 7 | |
חבר על
|
ציטוט:
לך אתה תטריח משטרה בשביל 600 ש''ח נראה מה יגידו לך =\ |
|
![]() |
# 8 |
Junior Member
|
כרגע אין חוזה... ואני חושב שלא יהיה... אני מסביר למה לא עשינו חוזה...
ע''פ החוזה יש התחייבות ל-8 חודשים, ואיך אפשר לירשום חוזה עם לא מכירים מו-מי-מה... מיום הראשון שהשכרנו שרת רצינו ליבדוק איך שרת עובד ויש או אין צורך להשכיר אותו... ואני לא מדבר כן בקשר לפיצוים או כסף... אני מיבין 4 שעות הפסקה, 10 שעות , 12 שעות... אבל ימים שלמים אני לא מיבין... אני מיבין שיש כול מינה בעיות... אבל למה לשקרר אותנו? למה להגיד "חצי שעה" כול פעם ולא לעשות כלום... ומה? עם אין חוזה אפשר לקחת כסף ולעשות מה שהוא רוצה?... למה לא להגיד ללקוח שיש בעייה גדולה וזה יקח יום - יומיים... וראיתי גם באתר הזה ליפני חודשיים בערך תלונות על יאן גלייזר, ותלונה שלי לא ראשונה... בסוף... נראה לי שמה שאני יכול לעשות אכשיו זה לעבור למקום אחר... חבל... מאוד חבל שבשוק הזה במדינה שלנו יש אנשים מאוד גרועים... --------------------------------------- p.s. my ICQ 198981284 - אני צריך שרת... אנחנו לקוחות טובים ומשלמים בזמן ולא רוצים הרבה... רק כשה שרת עבד 24 שעות ביום ו356 ימים בשנה... |
![]() |
# 9 |
חבר וותיק
|
מצער לשמוע שדברים כאלה יש גם בחברות גדולות.
מחכה לתגובה של יאן. |
![]() |
# 10 | |
Junior Member
|
ציטוט:
![]() http://www.3dv.co.il/content.php?do=View&id=1179 Last edited by Ahtung; 04-10-05 at 16:52.. |
|
חברים פעילים הצופים באשכול זה: 1 (0 חברים ו- 1 אורחים) | |
|
|