![]() |
# 1 |
הוסטסניון
דירוג מסחר: (0)
|
צריך עזרה לגבי ISOC IL
ערב טוב,
יש לי בעיה עם 2 דומיינים ישראליים שלי בISOC IL. אני לא מצליח לעדכן אותם את הDNS כבר במשך מעל לשבוע אני מנסה לעדכן ושום דבר! האימיילים מגיעים ומאושרים אבל הם לא משנים את הDNS. מה אפשר לעשות? למישהו מכאן זה גם כן קרה? אשמח אם תעזרו. מאור. |
![]() |
![]() |
# 5 |
אחראי פורום
דירוג מסחר: (0)
|
תפקסס אליהם...
או שתנסה להתקשר ביום שני ב11 בבוקר... מאור נסה מה שאמרתי.
__________________
אתר העסק ושירותיו: אחסון אתרים מקצועיים, שרת רדיו איכותי וגם ריסלר שרתי משחק מהיר. אי-מייל: admin at freshserv.net. |
![]() |
![]() |
# 7 |
הוסטסניון
דירוג מסחר: (0)
|
עדכון: אוקיי אז צלצלתי לISOC IL ונציג הנחמד שם סידר הכל במקום והסביר לי מה הייתה הבעיה.
במידה ואתם שולחים בקשה מעבר לשינוי DNS או בקשה לשינוי DNS מאימייל אחר ואתם צריכים לפקסס להם משהו אבל אתם לא מפקססים זה תוקע את כל התהליך כי התהליך הראשוני לא בוצע. לכן לא הצלחתי לעדכן במשך שבוע את הDNS. תודה על העזרה. |
![]() |
![]() |
# 8 | |
Rar.co.il
דירוג מסחר: (0)
|
ציטוט:
זו בדיוק הבעיה שהיית לי (ביקשתי בקשה שדורשת אישור בפקס) ולא עשיתי איתה כלום (בטעות ביקשתי). פניתי אליהם במייל ותוך זמן קצר יחסית קיבלתי את התשובה הזאת והעניין סודר.
__________________
אנחנו אלופים במחיקת גיבורים. |
|
![]() |
![]() |
חברים פעילים הצופים באשכול זה: 1 (0 חברים ו- 1 אורחים) | |
|
|