|
הרשם | ![]() |
שאלות ותשובות | ![]() |
רשימת חברים | ![]() |
לוח שנה | ![]() |
הודעות מהיום | ![]() |
חיפוש | ![]() |
|
![]() |
![]() |
|
כלים לאשכול | תצורת הצגה |
![]() |
# 1 |
חבר פורום
|
שאלה חשובה - לא ידעתי איפה לפתוח את הנושא
לא ידעתי איפה לפתוח את הנושא ,
אז עם זה לא הפורום הנכון תעבירו בבקשה !! וסליחה .. אז ככה : מישהו דיבר איתי באיסיקייו , לפני יומים , וביקש ממני לקנות באיזה מבצע שהיה לי רייסלר , באותו יום , כבר פנו אלי 2 השותפים שלו , ורק אחד מהם דיבר איתי בפלאפון . מאחר והוא שלח את הכסף , לאחר יומים שהריסלר קיים , צילצל אלי ניר ופנה אלי באיסיקייו , לבקשת שינוי סיסמא , אז ביקשתי ממנו מס' אסמכתא של השליחה , והוא הביא לי , אז שינתי את הסיסמא . ולאחר 8-9 שעות , שלח לי הודעה המנהל השני של החברה שלהם ואמר לי : "למה סגרת לנו את החשבון?" , אז אמרתי לו שהשותף שלו ביקש לשנות סיסמא, ושיבקש ממנו את הסיסמא , והשותף שלו שהביא לי את המס' אמר לי לא להביא להם את הסיסמא בשום פנים ואופן , כי הוא רב איתם , והוא זה ששילם ..(כמו כן יש לו קבלה .) אז מה לעשות במקרה כזה ? מצד אחד - הוא שילם ויש לו קבלה והכל . מצד שני - 2 השותפים אומרים שהוא רק שלח אבל הכסף שלהם ושאני ישנה סיסמא . מה אתם אומרים שאני צריך לעשות ? |
![]() |
![]() |
# 2 |
חסום
|
בעקרון זה שיש לו את הקבלה הוא מבחינת החוק הלקוח.
במקרה כזה הם צריכים לשבור את הראש בינהם ואתה לא צריך להתערב. Last edited by ראשן; 26-06-06 at 23:02.. |
![]() |
![]() |
# 3 |
תודה על תרומתך.
|
מי ששילם הוא הלקוח ולא חברים שלו.
מבחינתך אתה יכול לאגנר אותם . שלי יש מצב כזה אני מדבר עם זה ששילם.
__________________
Alter. |
![]() |
![]() |
# 4 |
תודה על תרומתך.
|
מועבר לפורום המתאים
|
![]() |
![]() |
# 5 |
משתמש בעל גישה מוגבלת
|
מי ששילם הוא כרגע מחזיק את המוצר, כול עוד יש לו קבלה, שישברו את הראש ביניהם כמו שאבי אמר, בעיה שלהם.
__________________
[B][COLOR="Gray"]יצירת קשר, אייסיקיו: 50068686 מסנג'ר: [email]yafim@yafim.co.il[/email][/COLOR][/B] |
![]() |
![]() |
# 6 |
הוסטסניון
|
מי ששילם, המוצר שלו.
הוא מחליט.
__________________
רותם דוא"ל: Rotema7 [at] gmail.com |
![]() |
![]() |
# 7 |
חבר חדש
|
שמע אחי אתה צריך להקשיב לשנים האחרים אולי גם הם היו אחראים תבדוק הכל ותחליט אחרי שתדע הכל...
Last edited by [Ls] bar; 26-06-06 at 20:10.. |
![]() |
![]() |
# 8 | |
משתמש תחת חוזה ניסיון.
|
ציטוט:
מי ששילם, מבחינתך רק מולו אתה עובד, לא מול החברים שלו. אז פשוט תגיד להם שהם לא לקוחות, ואתה לא יכול לעזור להם.
__________________
|
|
![]() |
![]() |
# 9 |
חבר וותיק
|
מי ששילם תכסף
הוא זה ששיך לו האחסון.. למרות שבפעם הבאה, תבקש מהם למלאות טופס של פתיחת חשבון עם אנשי קשר ואיזה דרגה הם.. יכול להיות נחמד |
![]() |
![]() |
# 10 |
חסום
|
אתה פשוט לא צריך להיתייחס לזה.
מי ששילם לך הוא זה שאחראי לקבל את הריסליר,ואת הוויכוח שלהם שהם יגמרו בicq לבד. את שירותייך אתה נתת בלבד ואתה לא אחראי לכל בעייה נוספת מטעם הלקוחות. מה שכן אתה רק יכל לתת להם תמיכה בריסליר וכ'ו. |
![]() |
![]() |
חברים פעילים הצופים באשכול זה: 1 (0 חברים ו- 1 אורחים) | |
|
|