![]() |
# 1 |
הוסטסניון
|
ISOC, דיון.
לי האמת זה כבר נמאס.
יש לי בסביבות ה20 דומיינים אצלהם ולא היה פעם אחת שלא היו בעיות. נמאס כבר, פנו אליי חברה, אני לא יזכיר את השם שלה פה, והם החליטו לעבור אליינו להתאחסן על השרת של אסיל, בקיצור היה צריך לחדש את הדומיין, עכשיו בזק היו רשמו לו את הדומיין, וברוב חוצפתם הם גם לא שמו אימייל שלו בבעלות / באדמין. ולכן הדרך לא דרך היחידה היא שצריכים לשלוח תצהיר שהוא (בעל החברה) הוא בעל הדומיין. ביקשתי מISOC לשלוח לו בפקס את התצהיר שהוא יחתום ויפקסס להם בחזרה, 10 פעמים! התקשרתי אליהם כי זה לא נשלח, 10 פעמים לדבריהם נשלח הפקס ו"אין לה תשובה להגיד לי למה זה לא נשלח". בנתיים, הדומיין נמחק והם לא מוכן לעשות שום דבר בנידון, לי זה כבר נמאס. כל פעם סיפורים ואגדות איתם. אני מציע שנקים ארגון נגד ISOC, נפנה לאיגוד העולמי בבקשה לשנות את מה שהולך בISOC, לשבור את המונופול של ISOC ואם לא להקים תחרות בין ISOC בנוגע לדומיינים ישראליים אז שלפחות יורידו את המחירים וישפרו את השירות שלהם, שיבנו פאנל ניהול שלא נצתרך להיות תלויים בשירות הגרוע שלהם! אני יודע שכנראה לא יתייחסו אלינו אבל חייבים לעלות את הנושא הזה בפניהם. אפילו עם יש סיכוי קלוש, מה אתם אומרים? |
![]() |
# 2 |
חבר וותיק
|
מה שבטוח זה יהיה קשה,
אני מוכן להצטרף ולעזור בכל נושא שאוכל. (פרטים ליצירת קשר,בחתימה) -דודי כהן |
![]() |
# 3 | |
הוסטסניון
|
ציטוט:
|
|
![]() |
# 4 |
חבר על
|
אני גם מוכן לעזור בכל מה שאני יכול.
חייבים לטפל בהם כי הם ממש אבל ממש לא נותנים את השירות שמגיע לנו, עכשיו דיברתי אם האחראי בקשר לבעיה שלי: http://www.hosts.co.il/forums/showthread.php?t=21234 והוא/הם ממש לא מוכנים לעזור לי ואיך שהם מדברים אל הלקוחות שלהם זה משהו. אני בכיף מוכן לעזור שמישהו יצור קשר איתי אנחנו חייבים לעשות משהו Last edited by ColorSense; 09-05-06 at 11:54.. |
![]() |
# 5 |
חבר וותיק
|
כמה רוח כמה רעש...
תחזירו את הסרט. |
![]() |
# 6 |
משתמש - היכל התהילה
|
מוכן לעזור!
באמת צריך לעשות משהו בעניין הם תופסים תחת ביגלל שהם היחידים שאפשר לקנות מהם דומיין ישראלי ביגלל זה אי אפשר להגיד להם אם לא.. אני ילך ל.. |
![]() |
# 7 |
חבר מתקדם
|
טל - למה לצאת מהסרט? אתה חושב שאי אפשר לעשות שום דבר נגדם?
המחירים שלהם זה באמת דבר שלא להאמין, בגלל שאין להם מתחרים הם מרשים לעצמם לשחק בלקוחות ולדפוק תנאים שמתאימים לצרכים שלהם ולא לצרכים של הלקוחות. עזבו שהמחיר לעומת דומיין עולמי למשל הוא פי כמה וכמה, קודם שישפרו את התמיכה שלהם. ממש צריך להתלונן עליהם ולהזיז דברים, אם יהיו להם מתחרים אני בטוח שנראה שינוי, בטוח. אולי מישהו יוכל לבקש מ-YNET לבדוק את הנושא? הייתה להם כתבה לא מזמן על המחירים היקרים של איחסון האתרים בארץ.. Last edited by Virtual NET; 09-05-06 at 12:30.. |
![]() |
# 8 | |
משתמש - היכל התהילה
|
ציטוט:
![]() צריך לעשות להם תמוות עד שיבינו שאנחנו אלה שקונים והם צריכים לשרת אותנו |
|
![]() |
# 9 | |
חבר וותיק
|
ציטוט:
אתה הלכת ובדקת מה המחירים של דומיינים במדינות אחרות? (תתפלא, המחירים אפילו יותר יקרים). דבר שני, למה אתם חושבים שהאיגוד העולמי יסתכל בכלל לכיוון של כמה ילדים בני 17-15 שהאיגוד פגע בהם או לא הביא להם שירות טוב? (אני בחיים לא נתקלתי בבעיה עם האיגוד אז אני לא יודע על מה אתם מדברים). דבר שלישי, אתם בכלל מסוגלים להחזיק עסק כזה? מה אתם חושבים שזה חברת אחסון בהוסטס שנפתחת ואחרי שבוע נסגרת? אין לי שום דבר נגדכם פשוט תפסיקו לעלות רעיונות טיפשיים שיגרמו לאנשים לצחוק עליכם. ---- אני מצדיק אתכם רק בעניין אחד, שהמערכת של ההרשמה מאוד בעייתי ולא חדישה ולכן יש עיכוב מיותר לחלוטין ברישום הדומיינים. אבל בכללי הם עושים את העבודה שלהם ואם אתה שואל אותם שאלות רציניות הם עונים לך בצורה מקצועית ומפורטת. |
|
![]() |
# 10 | |
משתמש - היכל התהילה
|
ציטוט:
אנשים אחרים חברה כלשהי שעוסקת בדברים כאלה (למשל גודדי) |
|
חברים פעילים הצופים באשכול זה: 1 (0 חברים ו- 1 אורחים) | |
|
|