![]() |
# 1 |
חבר על
|
עצה לכל מנהלי חברות האחסון: הגיע הזמן לשנות גישה!
בס"ד
חג שמח לכולם. בזמן האחרון התחלתי לחזור לכתוב פה ושם הודעות בהוסטס, אחרי שלא עשיתי את זה זמן רב עוד מאז שאני ומושיקו הפסקנו לעבוד יחד בגלל כל מני סיבות שלא אמורות לעניין. שמתי לב שככותבים פה ביקורת על חברה שנגיד השרת שלה לא עובד, אז התשובה של מנהלי החברה או התומכים היא שהשרת בטיפולים נגיד או בסידורים או יצא לחופש או כל תירוץ אחר, ואז הם מודיעים הודעה הכי מפגרת בארץ: השרת יעבוד עוד X שעות/ימים... ואני לא מבין: איך לקוחות מסכימים לדבר כזה??? מבחיהנ עקרונית, השרת לא אמור ליפול אפילו חצי דקה ולא משנה גם אם משדרגים את החברה וקונים 100 ארונות! אל תשכחו שאחד ההבדלים בין אחסון חינמי לאחסון בתשלום הוא שהשרת עמיד בפני נפילות... אם לקוח היה רוצה שרת שנופל הוא לא היה משלם כסף על זה והולך על לייקוס. צריך לספק לקוח את השירות שבשבילו הוא שילם, ולא לאחסן לו את האתר על שרת שיפול מתי שרק ירצה. בתור דוגמא אני רוצה לתת את חברת ADCD, חברה מספר 3 בארץ בשרתי WINDOWS (אחרי אגייט וSRV) אם מה לומר שהאחסון יקר בהרבה ממה שהרבה חברות נותנות כאן, אבל זה מראה שיש תמורה לכסף! השרת כמעט ואף פעם לא היה נופל, ואם היה נופל, אפילו ל5 דקות, דבר שהיה מאוד נדיר, היו נותנים לי פיצוי הולם במיוחד! בשורה התחתונה, אם לקוח מודיע שהאתר לא עובד, דבר שיכול לקרות - הוא אפילו לא צריך להגיע לפורום בשביל להודיע לכם את זה! הדבר המינימלי זה להיות זמינים בצורה כלשהי שהלקוח יוכל להודיע לכם אישית, וצריך כמובן לתקן את הבעיה מיד, ולא בעוד יומיים או שעתיים! תיהיו רציניים יותר - אולי ככה יתייחסו אליכם ברצינות. ועכשיו בנימה אחרת ללקוחות: תעמדו קצת על שלכם. כשלי היה ריסיילר פשוט בחברה שכבר נפלה ולא נזכיר את שמה, כשהיו נפילות, הייתי מתקשר אליהם ישירות ומוודה שהם אכן מתכוונים לסדר את הבעיה, ואם הם אומרים שהבעיה תסודר עוד 5 דקות, אני גם יתקשר עוד 5 דקות להיות בטוח שהם אכן חושבים עלי ולא שכחו... תדרשו את מה שמגיע לכם! מקווה שיש כאלה שהפנימו ועוד יותר מקווה שלא נפגעתם או משהו. פשוט תיקחו את החברה שלכם טיפה יותר ברצינות. אם רשמתם את החברה כעסק זה לא עושה אתכם רציניים כי אתם עדיין (חלק מכם) לא התגייסתם לצבא, וההבדל בין חברה רצינית זה לא הפנקס קבלות שיש לכם, אלא האמינות והשירות שאתם נותכים ורוכשים במהלך הזמן. מקווה שרק עזרתי, דוד לוי. נ.ב. - יכול להיות שזה לא הפורום המתאים לפירסום ההודעה הזאת, פשוט היא מתייחסת לכל ביקורות האתרים ולכן הכנסתי אותה לכאן... אם איזשהו מנהל חושב שזה לא מתאים אז בבקשה שיעביר למקום המתאים ולא ימחוק את ההודעה כי לפי דעתי היא יכולה לעזור מאוד לכמה וכמה ממנהלי החברות או הלקוחות לקבל גישה קצת שונה וטובה יותר. Last edited by דוד לוי; 24-10-05 at 12:00.. |
![]() |
# 2 |
מתאורר / יצא בחוץ
|
זה לא תמיד תלוי בחברה שתהיה בה , הנה יש לי שרת יעודי פרטי משלי
והנה שכרתי מתחזק בכסף והנה אני משלם על פיירוול וכל זה וזה לא עוזר אני עושה הכל למען הלקוחות שלי , אבל לצערי שעושים הכל , גם זה לא מספיק ותאמין לי שעשיתי כל כך הרבה לסיכום : מנהלי החברות צריכים לתת מענה , אבל מניסיון אני אומר לך שיש דברים שפשוט לא משנה מה תעשה , גם אתה נתקע למרות שאתה רוצה לעשות הכל שכולם יהיו מרוצים |
![]() |
# 3 |
חבר על
|
בס"ד
כן אבל יש הבדל בין להתקע מדי פעם לבין שפתאום השרת נופל ויחזור אחרי 5 שעות. Last edited by דוד לוי; 24-10-05 at 12:01.. |
![]() |
# 4 | |
Guest / אורח
|
ציטוט:
תלוי בסוג השירות, פותח האשכול לא עושה הבחנה בין שרת משחק, לאירוח אתר מקצועי, פסייבנס, שרת ייעודי, או חשבון איחסון. החברות הרציניות מפרידות בין הדברים האלה, ולכן יש להם שרידות גבוהה יותר, מה שאי אפשר להגיד על מישהו ששוכר מיני ייעודי\ייעודי ומתחיל למכור כל מה שאפשר. איל il |
|
![]() |
# 5 |
חבר על
|
בס"ד
אני מדבר על אחסון רגיל וריסיילרים... Last edited by דוד לוי; 24-10-05 at 12:01.. |
![]() |
# 6 |
מתאורר / יצא בחוץ
|
אני לא שם שרתי משחק ורדיו בשרת !
רק אחסון ! מה אתה מדבר שטויות אייל די להציק ! הבעיה זה בכלל לא קשורה ואתה לא יודע כלום אז אל תתערב ואל תמציא לי שאני שם שרתי משחק על אותו שרת |
![]() |
# 7 |
חבר על
|
בס"ד
לא פתחתי את האשכול בשביל לסכסך ולפתוח מריבות אלא בשביל לעזור לכאלה שצריכים קצת לסדר את הראש ולהבין מה הם עושים פה. |
![]() |
# 8 |
חבר בקהילה
|
מסכים עם כל מילה
ד"א - LiveDNS מקום שני בארץ בשרתי ווינדוס ![]() |
![]() |
# 9 |
משתמש בעל גישה מוגבלת
|
צודק !
|
![]() |
# 10 | |
חבר וותיק
|
ציטוט:
חיחיחי יש לי 300 הודעות! |
|
חברים פעילים הצופים באשכול זה: 1 (0 חברים ו- 1 אורחים) | |
כלים לאשכול | |
תצורת הצגה | |
|
|