|
הרשם | ![]() |
שאלות ותשובות | ![]() |
רשימת חברים | ![]() |
לוח שנה | ![]() |
הודעות מהיום | ![]() |
חיפוש ![]() |
![]() |
|
![]() |
![]() |
|
כלים לאשכול
![]() |
תצורת הצגה
![]() |
![]() |
# 1 |
עסק רשום [?]
דירוג מסחר: (0)
|
פרסום| מבצעים לרגל חג פסח - HOSTRank פתרונות
שלום לכולם,
לרגל חג פסח, חברת HOSTRank החליטה להוציא מבצעים חדשים: כל חבילות אירוח אתרים וריסיילרים עכשיו בהנחה - 50%! כל חבילות VPS ושרתים יעודיים - 15%! ויותר מזה - הקונה הראשון שיספיק - ייקבל את חבילת אירוח אתר או ריסיילר לבחירתו - מתנה! 100% הנחה! קוד הקופונים: - הנחה ראשונה (אירוח אתרים וריסיילרים): passover2012hosting - הנחה שניה (שרתי VPS ושרתים יעודיים): passover2012servers - הנחה לחבילות אירוח אתרים וריסיילרים מתנה: passover2012freehosting * הערה קטנה: הקופונים יעבדו עד ה-14.04.12 בלבד! כל מי שינסה להשתמש בהם לאחר תאריך הסיום לא יוכל - הם יהיו מבוטלים. מהרו ונצלו את הקופונים עוד היום! http://hostrank.co.il שאלות נפוצות כיצד להשתמש בקופון? פשוט מאוד, ברגע שתבחרו את המוצר באתרנו, ותגשו למערכת הלקוחות - לאחר שתלחצו על "גש לקופה", תוכלו להזין בבלוק בצד שמאל את קוד הקופון המתאים לכם. מהי תקופת השירות המקסימלית שמנוצלת על ידי הקופון? בזמן הקניה, התקופה המקסימלית של הקניה באמצעות הקופון תלויה: - לאירוח אתרים, ריסיילרים, שרתי VPS, שרתים יעודיים - מחודש עד שנה - לתוספת CGI-BIN - פעם אחת בלבד - הנחת 100% לאירוח אתר או ריסיילר - חודש בלבד שוב, במידה ואינכם בטוחים לגבי החבילה תוכלו לראות עליה מידע מורחב במערכת הלקוחות שלנו: http://clients.hostrank.co.il בהצלחה לכולם.
__________________
דניאל גולוב. |
![]() |
# 2 |
חבר מתקדם
דירוג מסחר: (0)
|
שמתי את הקופון passover2012freehosting והוא נותן לי 80 אחוז הנחה...... הגיוני?
ורכשתי, דרך האתר שלכם במערכת הוא נותן לי ישר להיכנס ל DA אבל אני לא יודע מה השם משתמש ב DA.. ולא קיבלתי שום מייל כזה או אחר... והחבילה שקיבלתי באוטומט היא לא מה ששילמתי עליה... שילמתי על 1GB אחסון קיבלתי 200 מגה....
__________________
Last edited by eliran2313; 07-04-12 at 00:43.. |
![]() |
# 3 | |
עסק רשום [?]
דירוג מסחר: (0)
|
ציטוט:
קיבלתה את החבילה הרצויה.
__________________
דניאל גולוב. |
|
![]() |
# 4 | |
חבר מתקדם
דירוג מסחר: (0)
|
שוב, לא קיבלתי שום הודעה !!!!!!!!!!
שילמתי על החבילה הזאת: ציטוט:
![]() שזה בעצם: 200MB אחסון 0.96GB תעבורה. (1000MB) 10 מסדי נתונים. ובדקתי ואפשר לשים 5 דומיינים. ולא קיבלתי שום מייל עם FTP, השם התחברות, הדרך הישירה לגישה לפאנל, ה FTP, השרתי NS לעזאזל, בלי NS אני לא יכול להשתמש בשרת ! איזה מין שירות זה? אני אומר לכם שלא קיבלתי ואם אומרים שכן? רוצה לראות את תיבת המייל שלי? מאוכזב כבר מעכשיו - ממש לא מקצועי ולא לעניין. העיקר "ברוכים הבאים לעולם חדש".
__________________
|
|
![]() |
# 5 | |
עסק רשום [?]
דירוג מסחר: (0)
|
ציטוט:
http://clients.hostrank.co.il שלחנו למשתמש שלך הודעה עם הפרטים הנחוצים ממש מזמן. בנוסף לכך, אם לא שמת לב הכל רגיל, החבילה שלך השתנתה ממש ממזמן.. רק עכשיו שמתי לב לתגובה הזאת.. שרתי הDNS שסופקו לך: ns1.hostrank.co.il ns2.hostrank.co.il מה פה לא נראה ראוי בשבילך?
__________________
דניאל גולוב. |
|
![]() |
# 6 | |
חבר מתקדם
דירוג מסחר: (0)
|
ציטוט:
ולענות לי אחרי 4 ימים נשמע לך הגיוני? חוץ מזה שיש לך את כל הפרטים שלי, לא יכולת להתקשר? ולמה שילמתי על חבילה שהייתה אמורה להיות בחינם?
__________________
Last edited by eliran2313; 11-04-12 at 00:32.. |
|
![]() |
# 8 | |
מנהל ראשי
דירוג מסחר: (0)
|
ציטוט:
אם יש לך ביקורת - פתח ביקורת. ה"ויכוח" כאן לא יוביל לשום מקום. |
|
![]() |
# 9 | ||
חבר מתקדם
דירוג מסחר: (0)
|
ציטוט:
ציטוט:
במיוחד כשעכשיו קיבלתי מייל על השהיית החשבון שלי. שזה מתחיל ממבצע של חבילת אחסון בחינם, בסוף שילמתי על החבילה הזאת 20 אחוז מערכה ועכשיו החשבון שלי מושהה. נשמע לך הגיוני? אחרי בירור איתו בהחלט תיפתח ביקורת. בינתיים: זה נראה ומרגיש כמו הונאה מגעילה ואתה בא לא אמור לבוא לשמור על הצרכן? הרי הוא קונה מוצר דרך ה"במה" שלך. ובמהלך כל הסיפור הזה הם לא דאגו להתקשר או משהו, יש בעיה כלשהיא בתקשורת ויש להם את המספר טלפון שלי - מה הבעיה להתקשר? כל חברה אחרת שאחסנתי אצלה מאז ומעולם, גם בארצות הברית וגם בקנדה (תתפלא אבל גם מגרמניה) התקשרו אליי שיחה בינלאומית ברגע שהייתה לי בעיה.
__________________
Last edited by eliran2313; 12-04-12 at 14:49.. |
||
![]() |
# 10 |
חבר בקהילה
דירוג מסחר: (0)
|
נראה לך שעסק רציני מנהל מו"מ עם הלקוחות שלו על גבי פורום ועוד כזה שלא שייך לו?
אם יש לך בעיה מוצר שקנית מחובתך ליצור קשר בדרך נורמלית עם בעל העסק ולהודיע לו על הבעיה יש באתר שלהם מגוון דרכים ליצירת קשר ואפילו מספר פלאפון שאני מנחש ששייך לבעל העסק אם אחרי שיצרת איתם קשר טלפונית עדיין היו לך טענות היה לך סיבה להתלונן אבל כל מה שעשית זה לרשום משהו באיזה פורום ולא משנה כמה הוא "נחשב" בתחום, זה לא רציני אני לפעמים רואה משתמשים שיש להם בעיה עם עסק מסוים והם מתנהלים מולו דרך הפורום וזה נראה לי הזוי יש מיילים, יש כרטיסי תמיכה, יש תוכנות מסרים, יש פלאפונים. מעניין אותי אם היה לך בעיה עם הבנק היית שולח להם הודעה דרך הפורום וגם מחכה לתשובה? |
![]() |
חברים פעילים הצופים באשכול זה: 1 (0 חברים ו- 1 אורחים) | |
|
|