![]() |
# 2 |
עסק רשום [?]
דירוג מסחר: (0)
|
הגדרות DNS, פנה למנהל השירות שלך על מנת שיסדר זאת..
__________________
![]() אינטר-סרב תקשורת | רב קווי: 1-599-520-540 | Service@Interserv.co.il אירוח אתרים | ריסיילרים | שרתי VPS | שרתים יעודיים |
![]() |
![]() |
# 3 |
I am root
דירוג מסחר: (0)
|
ב 99% מהמקרים, זה לא משהו בשרת.
ב 1% חסרה הגדרת A RECORD ( שאפשר לבדוק בלי לפנות לבעל השרת ). ואם 2 האופציות שלמעלה לא מתאימות , אז מדובר בחוסר סבלנות ![]() פותח האשכול - אם היית מציין מה שם הדומין שלך היינו יכולים לדעת בוודאות מה העניין עם הדומין שלך. בלי שתפנה לאף אחד.... |
![]() |
![]() |
# 5 | |
I am root
דירוג מסחר: (0)
|
ציטוט:
C:\>ping downit.co.il -n 1 Pinging downit.co.il [81.218.219.198] with 32 bytes of data: Reply from 81.218.219.198: bytes=32 time=25ms TTL=56 ועובד C:\>ping www.downit.co.il -n 1 Pinging www.downit.co.il [81.218.219.198] with 32 bytes of data: Reply from 81.218.219.198: bytes=32 time=23ms TTL=56 לא חיכית מספיק זמן לעדכון של ה DNS, לפעמים המחשב המקומי שלך שומר רשומות ישנות של DNS , ולא מתעדכן עד שאין רענון. כדי לרענן את ה DNS שלך , אתה יכול להפעיל מחדש את המחשב + המודם\ראוטר, ברוב המקרים זה מרענן בהצלחה. אפשר גם באמצעות שורת הפקודה לרשום את הפקודה ipconfig -flushdns זה גם מרענן את ה DNS ( אבל לא תמיד מתעדכן טוב כי שרת ה DNS של הספק יכול להיות שלא למד את הרשומה ). |
|
![]() |
![]() |
# 6 | |
חבר מתקדם
דירוג מסחר: (0)
|
עכשיו בדקתי:
ציטוט:
אם זה קשור החלפתי DNS לפני כמה ימים. |
|
![]() |
![]() |
חברים פעילים הצופים באשכול זה: 1 (0 חברים ו- 1 אורחים) | |
|
|