קרא חוקים:
בתהליך הביקורת יש לציין את המקרה לפרטיו המלאים:
א. שם הספק (שם החברה ולינק אל אתר החברה).דרוש
ב. תאריכי וזמני שיחות עם הספק.
ג. ציון הבטחה שנמסרה בכתב על ידי הספק (הבטחות בעל פה לא מתקבלות), ניתן להדביק לוגים של אייסיקיו, אך לוודא שהם אינם נמשכים מעבר ל-10 שורות. ככלל, ככל שתצליחו לאסוף פרטים בכתב (העתקי תכתובות באימייל לדוגמה) כן תצליחו להוכיח את טענתכם.
ד. תיאור הבעיה אם הייתה או תיאור הטיפול ואיך הוא נוהל, לפי שביעות רצונכם או להיפך.
נעול.
|