[Extreme-Serv.co.il] הודעת העדרות מאוחרת
שלום לכם ,
במהלך השבוע קרה לי איזשהוא מקרה במשפחה שבעקבותיו הזמינות שלי לא הייתה מלאה .
אותו קרוב משפחה סבל מאוד ו"בילה" המון בבית החולים .
כמו כן , שמתי לב לביקורת שפורסמה עליי אמש אך היא ננעלה ולא הספקתי להגיב עליה אז אגיב כעת :
בנוגע לכותב האשכול , אנא פנה לי להסדרת העניין באופן סופי .זה כבר נגרר יותר מדי זמן . בכל מקרה אני איצור איתך קשר במידה ואתה לא תיצור ..
בנוגע ליוגב סגרון -
אתמול הובטח לך שהשרת שלך יתוקן והוא אכן תוקן , אבל אם זה באמת היה מעניין אותך היית מגלה שאתמול בשעה 7 בערב אחרי שקיבלתי טלפון ממך ומעוד 2 לקוחות שהייתי צריך לתת להם תמיכה נאלצתי לצאת לבית החולים שוב והפעם למשך כל הערב והלילה ונחשב מה ? עכשיו 7 בבוקר לפני חצי שעה בדיוק חזרתי הביתה .
את הפלאפון שלי שכחתי בבית , הפלאפון שאליו אני מקבל את כל שיחות החברה .
בכל אופן היה חשוב לי שתדעו שכל הלקוחות בחברת אקסטרים-סרב מקבלים פיצוי , כל אחד ואחד .
כל מי שהפסיד אפילו דקה מזמנם של שרתי המשחק , יקבלם בחזרה .
אני מתנצל בהחלט בפני כל לקוחות החברה על אי מתן תמיכה במהלך השבוע , אך אני מקווה שאתם מבינים שכולנו בני אדם ושלפעמים יש מקרי חירום ולחצים לא צפויים .
כל לקוחות חברת אקסטרים סרב מתבקשים לפנות לתמיכה הטכנית המספרים הבאים :
03-9509366 - בשעות הפעילות
052-5538752 - הקו האישי שלי
054-2176444 - מספרו של דני התומך
תודה על ההקשבה ,
ליאור .
|