ציטוט:
נכתב במקור על ידי LosNir2
ביקורת רעה על ישראל-סרב
אני יסביר בקצרה,
עוד שבן היה על הוסטריק קניתי ממנו איכסון לחצי שנה, הכל היה טוב והשרת עבד חלק, והתמיכה היתה עד השמיים.
אחרי שבן עבר ליעוד (דיגיטק) רק סבלתי.
אחרי שבן עבר לפנומן השרת היה טיפה יותר יציב, אבל עדיין היו הרבה נפילות.
שבן עבר לבסט-סרב השרת עבד טוב מאוד.
לפני כשבוע התחילו בעיות בשרת, כל קובץ שהיתי עורך ואחרי זה מעלה בחזרה לשרת היה עולה בלי תוכן (ריק), מלא סקריפטים, דפים ושעות של עבודה הלכו לתמיון,
אחרי כיום התופעה התחילה גם בהעלאת קבצים ב FTP, כל קובץ שהעלאתי עלה ריק או שמחצית מהתוכן שלו עלה, גם כן היו הפרעות בהעלאה וזה פשוט הפסיק להעלאות באמצע ונתקע, כעבור דקות אחדות גילתי שאותה תופעה של העלאת קובץ גם קיימת במחיקת קבצים,
פניתי לתומך של בן למען עזרה, הוא העלה את הגבלת הפרוססים וזה עזר טיפה.
עכשיו אני תקוע עם שרת שאני לא יכול לעשות איתו כלום,
וגם בן והתומכים שלו בכלל לא נמצאים על המסנג'ר/ICQ כבר שבוע, וזה קבוע אצלהם, אין אפחד שמחובר ואין אפחד שיתמוך.
ביקשתי מבן לפני יומיים שימחק לי תחשבון אבל הוא לא עשה דבר ופשוט התעלם.
בן: אם אתה רואה הודעה זאת, תתחבר מהר למסנג'ר כי יש לי מילים להחליף איתך.
|
קודם כל , הייתי בשלב בו באמת הקשבתי לביקורת שלך אבל אני רואה משה ושמאוד מטריד אותי .. ושגרם לי להפסיק להקשיב ..
למה לעאזעל אתה חושב שמר בן , מנהל ישראל סרב
חייב להתחבר למסנג'ר על מנת לתמוך ? אני רואה שלפי האתר של בן הוא תומך טלפונית בעיקר .
תמיכה טלפונית מתבצעת היום ברוב חברות האחסון ואין תמיכה ב ICQ או מסנג'ר , כי זה לא מקצועי ובלתי אפשרי .
זה שהוא לא עונה לך לא אומר שאין תמיכה בחברה , תסכים איתי על זה .
פשוט תרים לו טלפון
ותתפלא לגלות שדווקא כן יש תמיכה ..
לקוחות כמוך פשוט מפתיעים אותי לפעמים ..
ליאור .