תעשה תקנון החזרה הגיוני, שבו יצויינו הדברים שאתה מצפה שלא יקרו בעתיד שוב.
כך תמנע מעצמך לעמוד במצבים לא נעימים אלו וגם במשפט יהיה לך טופס, שמציג את התנאים ותקנון ההחזרה במידה ולא פעלה כהוגן או רצתה להחזיר מוצר בעל שבר.
אתה לא חברה גדולה בעל שם גדול כמו אורנג' ואחרות, אתה בטח לא יכול לעמוד בנזקים כספיים כאלו כך שעדיף לך שהלקוחות שלך יקראו טוב טוב את התקנון... גם אם סתם עושים V ולא קוראים ורק רוצים להמשיך בשלב הקנייה זה לא אמור לעניין אותך.
|