בוקר טוב חברים,
לפני מספר דקות אני יחד עם כוס הקפה של הבוקר,נכנסנו לנו לעוד תחילת יום עבודה,
נכנסתי לחשבון הPP שלי,לראות האם היו קניות בלילה בחנות הוירטואלית שלי,
ולראות מה קורה עם בקשת המשיכה לכ.אשראי שהזנתי אתמול.
לפתע,אני רואה -שכל- העסקאות מהיום שנרשמתי לPP נעלמו!!!
מיהרתי להתקשר לפייפאל ענתה לי נציגה,שלא מבינה דבר-וגם לא חצי דבר!
חזרה על המשפט "עדכון שרתים עדכון שרתים"-ולא ידעה לספק תשובות..
אני בלחץ,ביקשתי למשוך סכום גדול לכ.אשראי,ומפחד שהכסף "ילד לאיבוד"
מעבר לזה,איך אדע אם לקוחות הפקידו? לא רוצה להפסיד כסף,ובכלל לאכזב לקוחות ולהרוס מוניטין שנבנה בקפידה.
עוד שאלה ש"הנציגה" לא ידעה לענות עליה,
האם יהיה ניתן במהלך היום להשתמש בPP האם אוכל לסלוק באתר שלי אשראי ללקוחות?
או "לצאת ליום חופש"
אולי כאן בין חברי המלומדים והמנוסים-הפתרון.
תודה לכל המגיבים,
והכי חשוב-יום טוב.
