הכוונה שלי הייתה לאתר שהוא לא המקור.
באתר שבו אתה רוצה לפרסם את התוכן בשנית אתה מכריז באמצעות תגית canonical על המקור של התוכן, על האתר הראשון שבו זה פורסם.
היות ואתה מכריז על המקור של התוכן, גוגל לא מתייחס לפרסום הזה כ- "העתקה".
נכון שזה אותו תוכן, נכון שהוא לא ייתן לאתר "המעתיק" נקודות זכות כאילו התוכן היה שלו במקור,
אבל הוא לא יענש על זה - הוא הכריז בצורה הוגנת על המקור, הוא לא גנב שום דבר.
במקרים של אתרים שעושים את זה על בסיס קבוע (כמו Newsgeek לדוג') מומלץ אפילו לקשר בתחתית המאמר קישור לאתר המקורי, זה רק יוסיף.
|