View Single Post
ישן 05-11-12, 12:45   # 13
vmedia
חבר מתקדם
דירוג מסחר: (0)
 
vmedia's Avatar
 
מיני פרופיל
תאריך הצטרפות: Jun 2010
גיל: 35
הודעות: 502

vmedia לא מחובר  

ציטוט:
נכתב במקור על ידי IMNoob צפה בהודעה
זה קורה רק כאשר אינך מוודא ומאמת את הזהות שלך אל מול הגורמים בפייפאל.
במידה ואימות פרטיך נעשה בהצלחה, אין סיבה שזה יקרה. אפילו יהיה לך יתרון מול חשבונות פייפאל אחרים שאינם מאומתים כשמדובר במחלוקות.
אתה מדבר שטויות,
היה לי חשבון מאומת ונקי (בלי מחלוקות, בלי שום בעיות) ובכל זאת זה קרה לי.
הם מרשים לעצמם לעשות מה שנראה להם לנכון ולעשות פרוטקציות בין הלקוחות (לקוח עם עובר ושב גבוהה שיפתח מחלוקת יועדף על פני לקוח עם עובר ושב נמוך), המינימום שמצופה מהם זה לומר את הסיבה לחסימה, אבל גם זה לא.

מסכנה: לא ממליץ לעבוד עם פאייפל, כל שירות אחר רק לא פאייפל.

Last edited by vmedia; 05-11-12 at 12:49..
  Reply With Quote