View Single Post
ישן 21-10-12, 03:49   # 3
yonatan
I am root
דירוג מסחר: (0)
 
yonatan's Avatar
 
מיני פרופיל
תאריך הצטרפות: Oct 2005
מיקום: אשדוד
גיל: 39
הודעות: 3,911

yonatan לא מחובר  

ציטוט:
נכתב במקור על ידי Kernel צפה בהודעה
VPS ב-014 = שרת בהוסטס,

מעבר לזה, עבודה מול חברה כמו 014 זה כאב ראש,
אתה עובד מול 30 אנשים שונים, בשבילם אתה "מספר לקוח",
אתה מבקש להגדיל/לסדר/לתקן משהו, ולוקח 48 שעות עד שהכדור מתגלגל הלאה.

במקרה של חברת איחסון, אתה מרים טלפון לחברה, במקרה הכי קיצוני, הם מעבירים את השפורפרת מאחד לשני בתוך המשרד.
בעבר יצא לי לטפל עם בזק ישירות ב VPS , והצוות שם פתר את כל הבעיות בזריזות.
הדבר היחיד שטיפה מציק אבל מובן לחלוטין, זה שלא לכל התומכים יש גישה לליבה של המערכת או לפירוואל של החווה, אז לפעמים צריך להמתין שיגיע המומחה שאחראי לאותו השרת עליו אתה מאוחסן לביצוע פעולה אדמינסטרטיבית " כבדה" ( הגדרות mount iso , פתיחת ממשק קונסול וכו' ).
בכל אופן הם מאוד אדיבים ומבינים עניין, לפחות אלו שיצא לי לדבר איתם.. לפעמים לוקח זמן עד שקורה משהו ( אם אין גישה לאותו תומך ), אבל אלו הנהלים שלהם וזה מובן לחלוטין.
__________________
אחסון אתרים - Red Hat Certified
עקבו אחרינו בטוויטר!

  Reply With Quote