ציטוט:
נכתב במקור על ידי eliran2313
1. בישראלי אני לא יודע אם זוכר אבל קיבלתי חצי מהנפח שקניתי ואז אמרת שתשלח לי את הכסף זה היה איזה 2 דולר... פשוט סגרת לי את החשבון ולא שלחת את הכסף.
דיברנו על זה אולי אלפיים פעם.
2. my3like.com כבר לא מאוחסן אצלך, העברתי אותו לשרת החדש מסיבות שאתה יכול לנחש כבר.
3. שלחת לי עכשיו את הפרטים ואני אנסה להתחבר שוב, אני יודע שהפרטים שהייתי מתחבר איתם עד היום, היום לא עבדו.
4. איזה בונוס? ביקשתי בונוס? או ביקשתי שירות ראוי? מה ראית שרשום?
5. ניסיתי, 4 פעמים למספר טלפון בו דיברנו בעבר כל פעם מחדש.
|
1. אני ברצינות ממש לא יודע על מה אתה מדבר..
זכור לי בעיה איתך פעם, ואני גם זוכר שסידרנו אותה בכך שהוחזר לך פיצוי כספי מלא על השירות..
2. זה ממש לא ענייני לאן עברת, זה הדומיין שהגדרת..
3. אכן, שלחתי לך את הפרטים והם היו זהים למה שקיבלת באימייל בתחילת השימוש בשירות (זה בוודאות)
4. ציטוט שלך לקבלת יחס מיוחד / בונוס:
ציטוט:
לפי המספר חשבונית, אני הלקוח הראשון שלו. רוב האנשים היו חולקים כבוד ללקוח ראשון - אבל שום דבר פה לא עובד כמו שצריך גם ככה אז אין מה לצפות...
|
5. כפי שציינתי, במידה ואף אחד לא עונה בטלפון יש דרכים נוספות ליצירת קשר - כרטיסיית תמיכה במערכת הלקוחות או אימייל..
בקיצור ולעניין,
במידה והכל הסתדר לך - אשמח אם תודיע שהעניין סודר.