ציטוט:
נכתב במקור על ידי eliran2313
למה לא?
כי זה לא נעים לך להוציא 2000 ש"ח?
זהו כסף שהרווחת בצורה שהיא אינה ישרה והוגנת, על שירות שלא עבד.
איזה מין דבר זה לא להחזיר? גם אם זה היה מיליון ש"ח מחובתך להחזיר ללקוחות על שירות שלא פעל.
וכשהלקוח מעוניין לעזוב, אם הוא התחייב אז במינימום תחזיר לו את הזמן שנותר.
אפילו לא את הכול.
וכולם מרוצים.
אבל לחייב בן אדם.. איזו מין צורה זאת.
|
ולכן כפי שציינתי מעטה בתגובה, אני והלקוח כרגע בהתכתבות לגבי הסכם שירצה את שנינו.
החזר כספי? השירות עבד במלואו, חוץ מ3 ימים בלבד (על 3 ימים לא אוכל להחזיר כספים של התחייבויות לרבעון ולחצי שנה).
בכל אופן - אני מעולם לא הגעתי למצב שלקוח שלי לא מרוצה (פרט למקרה הזה), ולכן אני משתדל כמה שיותר לרצות את דניאל (ובינתיים אנחנו סוגרים על פיצוי ראוי).