1. אם יש לך תלונה לגבי מנהל כזה או אחר, אתה מוזמן לכתוב זאת במייל מסודר לכתובת
admin@hosts.co.il
2. לא ממש ברורה על מה תלונתך על המנהל, הוא עשה את עבודתו בהתאם לחוקי הפורום.
3. "תירוצים תירוצים"? "חוק טיפשי"? אני מתייחס אליך בכבוד, בבקשה תתבטא לפחות בכבוד המינימלי שהיית רוצה שייתחסו אליך.
אם אתה רוצה להמשיך לקבל התייחסות / לגלוש בפורום הזה, תתבטא בהתאם.
אז אם סיננתי את כל אלו,
אתה בעצם מתלונן "יש חוק, עברו עליו, אצלי אכפו אותו - אצל מישהו אחר לא.. אני מתלונן!"
בוא נעשה סדר:
לפי הטענה שלך, בדיוק כפי שמישהו ירשום לך "מומלץ, אחלה שירות!"
אין לך שום בעיה שמישהו ירשום "חרא שירות, לא מומלץ"?
איך הגולשים יכולים לדעת שמישהו מה"ממליצים" אכן רכש את השירות ולא רושם את זה כי הוא חבר שלך? או גרוע מזה... אוייב שלך?
הרי ברור שאם ירשמו "מומלץ" לא תהיה לך בעיה ולא תרצה שאף אחד ימחק.
אבל.. מה אם ירשמו "לא מומלץ"? ומה אם זה לא לקוח שלך?
האם אתה חושב שיותר הגיוני להגרר ל"מלחמת הוכחות" בפורום?
ולסיכום,
אם אתה חושב שנעשתה
לך עוולה - דווח למנהל.
אם אתה חושב שחוקי הפורום לא נאכפים בהודעה כזו או אחרת? השתמש בכפתור הדיווח.
ומעל לכל,
רשום בכבוד המינימלי שאתה מצפה שירשמו לך.
אני לא רואה מקום לדיון ולכן האשכול נעול.