שלום חברים, חלקכם מכירים אותי(כנראה לא בכינוי הנוכחי) וחלקכם לא אבל כולם מוזמנים להגיב
מידי יום נפתחות "חברות" הוסטינג חדשות ונסגרות "חברות" הוסטינג ורק בודדות נשארות ו
שורדות יום נוסף וגם הן, בקושי. (כמובן שאני לא מתייחס ל
חברות הרציניות).
חלק משקיעים במשרד, חלק משקיעים בקו טלפון (משהו שהצחיק אותי, באתר של אחת הבדיחות, אהמ... סליחה,אחת ה"חברות": "תמיכה בקו הנ"ל מהשעה ארבע אחה"צ ועד עשר בערב. אתה בטח מתכוון כאשר תחזור מבית הספר ותסיים את השיעורים?), חלק משקיעים באין ספור שרתים שאין בהם שימוש אלא רק על מנת להראות "ש-שלי יותר גדול", חלק מנסים למשוך את הלקוחות במחירי רצפה וחלק חושבים שאם יעלו את המחיר וכביכול יראו על רצינות אז הם 'יתפסו' את כולם.
אבל מה באמת? מה באמת הלקוח הפרטי, העסקי צריך? את קו הטלפון הלתי מאויש? את המשרד שלעולם לא יבקר בו? את אין ספור השרתים שגם 1,000 לקוחות לא ינצלו אותם? מה באמת הלקוח או להפך, מה באמת החברות צריכות על מנת להצליח? על מנת למשוך את הלקוחות הבודדים האלו? על מנת להצהיר כי אכן יש להם עסק, חברה ולא תחביב כושל.
לא ראיתי בעלי "חברות" שבאמת השקיעו על פרסום יעיל ונכון, על קידום האתר בגוגל(משהו מינימלי לדעתי), על צוות תמיכה יעיל וזמין, על נציגי מכירות שבאמת יענו כאשר הם בשעות עבודה ולא בין ההפסקות בבית הספר, עם צחוק החברים ברקע.
האם בעלי החברות, בעלי העסקים, המנכל"ים הצעירים מתעסקים בעיקר או בטפל?
מה אתם, כבעלי עסקים, כלקוחות פרטיים ועסקיים צריכים מהחברה, מהעסק "אחסון האתרים, שרתים וכולי"? מלבד המובן מאליו שהוא לאחסן את אתרכם
