ציטוט:
נכתב במקור על ידי Shlomi062
המפתח להצלחה הוא תזמון. תסתכלו אחורה שנתיים ושלוש ותראו כמה השתנה רק בשנים האלה. כל נושא הרשתות החברתיות לא היה קיים כלל, תחשבו על החיים בלי אינטרנט ובלי מנועי חיפוש. החוכמה היא לפגוש את הרכבת תוך כדי נסיעתה ברגע הנכון.
תחכה לתזמון הנכון, או שתיצור את התזמון.
אין חברה חסינה מתביעות, אבל זה גוגל, יש להם עוכרי דין מהטובים בעולם.
|
וגם לתנובה יש עורכי דין מעולים וגם לקוקה קולה סוללת עורכי דין בינלאומית, אז מה? זה הופך אותם לחסינים? אז מה אם זו גוגל.
אז לגוגל יש משרדים, ולגוגל יש את גוגל ארץ, ולגוגל יש את גוגל ספייס, ויש להם את הג'ימייל, אז מה?
כל דבר אפשרי מולם תלוי מה רמת הסיכון. בשביל לעמוד מולם צריכים יותר מעורך דין אחד שיסכים
לקחת על עצמו את אחריות הכבדה הזו (אם יוצר הנושא רוצה להכנס בהם עד הסוף, זה המון כסף אבל
אם הוא מחפש 4,000₪ שאיבד באדסנס, עדיף לא להתחיל בתביעה).
איך זה נקרא? אה כן.. או הכל או כלום.